کارواش شتاب

کارواش

  • ۲٫۱(17 نفر)
  • تهران،بلوار بهار بلوارمعراج ، کارواش شتاب

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۲٫۱

۱۷ رأی
  • یک ماه پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ پیشنهاد نمیدم. پول همه کارها رو اول تمام و کمال ازت گرفتن ولی میخوان با قلدری ازت زوری یه‌‎‌​‌​ پول دیگه به اسم انعام بگیرن. مدیر و کارگر و منشی هم همراه با این قضیه. اولین باره با‌‎​‎‏‏ همچین کارواشی روبرو میشم. تویه همین محدوده جاهای دیگه رفتم. نصف این هزینه نداشتن. برخورد این جوری هم ندیدم.

  • ۵ ماه پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ عالی‌‎‌​‌​ بهترین‌‎​‎‏‏ کارواش تهرانه

  • ۱۱ ماه پیش

    بسیار‌‎​‎‎​ مدیریت بی‌‎‌​‌​ ادب کار‌‎​‎‏‏ کارکنان بی کیفیت

  • ۱۴ ماه پیش

    افتضاح،‌‎​‎‎​ وجدانا اگه‌‎‌​‌​ برید پشیمون میشید‌‎​‎‏‏ نظرات رو بخونید

  • ۱۴ ماه پیش

    کثیف‌‎​‎‎​ میشوره، ۲برابرم پول‌‎‌​‌​ میگیره، انعامم ندی آبروتو‌‎​‎‏‏ میبرن.‌منشی هم بی فرهنگ

  • یک سال پیش

    از‌‎​‎‎​ مدیر تا کارکنان هم بی‌‎‌​‌​ ادب و مزخرف من جای‌‎​‎‏‏ دور تر میرم ولی اونجا نمیرم

  • یک سال پیش

    بسیار‌‎​‎‎​مدیر‌‎​‎‎​ داخلی بی ادب و بی اخلاقی دارند وکیفیت خدماتشون بی نهایت در خصوص خودروهای سرامیکی‌‎‌​‌​ پایینه و بلد نیستند کارشونو و ابزار کارشون خوب‌‎‌​‌​ نیست و پول الکی میگیرن و‌‎​‎‏‏ هیچ خدماتی هم نمیدن واقعا متاسفم و در نهایت مدیریتی که هیچ گونه پاسخگویی ندارند

  • یک سال پیش

    بهترین‌‎​‎‎​ کارواش درحکیمیه ،‌‎‌​‌​ بهترین کافه واقعا‌‎​‎‏‏ عالیه وکارشون عالیه

  • دو سال پیش

    بسیار‌‎​‎‎​ پرسنل بی ادب و بی اخلاقی دارند وکیفیت خدماتشون بی نهایت پایینه وکارشون خوب‌‎‌​‌​ نیست و پول الکی میگیرن و هیچ خدماتی هم نمیدن واقعا متاسفم واسه یک‌‎​‎‏‏ بار رفتم فقط وقتم گرفته شد و در نهایت مدیریتی که هیچ گونه پاسخگویی ندارند

  • دو سال پیش

    یکی‌‎​‎‎​ از کارگرها فوق العاده بی ادب بود و آشغال های داخل‌‎‌​‌​ ماشین رو برنداشت. کیفیت شستشو هم واقعا ضعیف بود و قیمت‌‎​‎‏‏ هم بالا اصلا توصیه نمیشه. من که بار اول و آخرم بود