تهران،بلوار بهار بلوارمعراج ، کارواش شتاب
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۲٫۱
۱۷ رأی- یک ماه پیش
اصلا پیشنهاد نمیدم. پول همه کارها رو اول تمام و کمال ازت گرفتن ولی میخوان با قلدری ازت زوری یه پول دیگه به اسم انعام بگیرن. مدیر و کارگر و منشی هم همراه با این قضیه. اولین باره با همچین کارواشی روبرو میشم. تویه همین محدوده جاهای دیگه رفتم. نصف این هزینه نداشتن. برخورد این جوری هم ندیدم.
- ۵ ماه پیش
واقعا عالی بهترین کارواش تهرانه
- ۱۱ ماه پیش
بسیار مدیریت بی ادب کار کارکنان بی کیفیت
- ۱۴ ماه پیش
افتضاح، وجدانا اگه برید پشیمون میشید نظرات رو بخونید
- ۱۴ ماه پیش
کثیف میشوره، ۲برابرم پول میگیره، انعامم ندی آبروتو میبرن.منشی هم بی فرهنگ
- یک سال پیش
از مدیر تا کارکنان هم بی ادب و مزخرف من جای دور تر میرم ولی اونجا نمیرم
- یک سال پیش
بسیارمدیر داخلی بی ادب و بی اخلاقی دارند وکیفیت خدماتشون بی نهایت در خصوص خودروهای سرامیکی پایینه و بلد نیستند کارشونو و ابزار کارشون خوب نیست و پول الکی میگیرن و هیچ خدماتی هم نمیدن واقعا متاسفم و در نهایت مدیریتی که هیچ گونه پاسخگویی ندارند
- یک سال پیش
بهترین کارواش درحکیمیه ، بهترین کافه واقعا عالیه وکارشون عالیه
- دو سال پیش
بسیار پرسنل بی ادب و بی اخلاقی دارند وکیفیت خدماتشون بی نهایت پایینه وکارشون خوب نیست و پول الکی میگیرن و هیچ خدماتی هم نمیدن واقعا متاسفم واسه یک بار رفتم فقط وقتم گرفته شد و در نهایت مدیریتی که هیچ گونه پاسخگویی ندارند
- دو سال پیش
یکی از کارگرها فوق العاده بی ادب بود و آشغال های داخل ماشین رو برنداشت. کیفیت شستشو هم واقعا ضعیف بود و قیمت هم بالا اصلا توصیه نمیشه. من که بار اول و آخرم بود



