کافه رستوران رایس پلاس

کافه رستوران

  • ۲٫۸(13 نفر)
  • $$$قیمت بالا
  • پیک
  • ساعت کاری

    1. دوشنبه۱۱ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    2. سه‌شنبه۱۱ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    3. چهارشنبه۱۱ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    4. پنج‌شنبه۱۱ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    5. جمعه۱۱ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    6. شنبه۱۱ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    7. یکشنبه۱۱ صبح – ۱۱:۳۰ شب
  • تهران،سعادت آباد،بلوار سعادت آباد،خ جمشیدی،پ ۴

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

امکانات

  1. پیکپیک

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۲٫۸

۱۳ رأی
  • ۱۹ روز پیش

    دیشب‌‎​‎‎​ واسه چهار تا لیموناد و یه سالاد سزار و یه قلیون هشت ملیونو نیم از ما پول گرفتن ،تازه دوتا استیک اوردن میگیم ما سفارش ندادیم میگن‌‎‌​‌​ اشکال نداره حالا بخورید دیگه ما درست کردیم با کلی جنگ و دعوا نذاشتیم غذا رو بیاره سر میز و پولشو کم کنه بلندشدیم رفتیم با کلی‌‎​‎‏‏ بی احترامی ۸ میلیون کردن تو پاچمون اخرشم گفتن پول استیک صدقه سری بچه هامون درحالی که ما نه سفارش دادیم نه بهش دست زدیم درکل افتضاح

  • یک ماه پیش

    سرویس‌‎​‎‎​ دهی افتضاح و صندلیاش سوخته و کثیف و‌‎‌​‌​ ناراحتن فقط این رستوران دنبال پول گرفتنه ذره ای‌‎​‎‏‏ ادب و احترام بلد نیستن بدترین رستوران برای انتخابه

  • یک سال پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ عالی بود‌‎‌​‌​ از غذاش‌‎​‎‏‏ لذت بردم

  • دو سال پیش

    ایرومون‌‎​‎‎​ پبش مهمونامون رفت، سرویس دهی کند‌‎‌​‌​ گارسونها، بی ادب,صندلیها سوخته،صدای موزیک فجیع،چایی‌‎​‎‏‏ که دادن سرد و برنگ اب کاه

  • دو سال پیش

    به‌‎​‎‎​ معنای واقعی افتضاح . چیدمان صندلی‌ها انگار قهوه خونه های قدیمی بوده . محیط کثیف . صندلی‌ها سوخته‌‎‌​‌​ از بس قلیون و سیگار می کشن . مایع دستشویی نداشت مثل سرویس های تو راهی بود. صدای آهنگ‌‎​‎‏‏ اینقدر زیاد بود زمین می لرزید. هزینه غذاهاش بالا .اینقدر چندشمون شده بود غذایی که سفارش دادیم رو نخوریم

  • دو سال پیش

    خیلی‌‎​‎‎​ خیلی گرون‌‎‌​‌​ اصلا نرید بدترین‌‎​‎‏‏ رستوران دنیا هست

  • دو سال پیش

    بدترین‌‎​‎‎​ رستوران ممکنه اطلان توصیه نمی کنم پرازآدمای‌‎‌​‌​ بی کلاس وسطح پایین مدیررستوران یک آدم‌‎​‎‏‏ بی شخصیت وبی ادب کیفیت به شدت پایین

  • سه سال پیش

    عالی‌‎​‎‎​ مخصوصا کارکنانش خیلی با ادب و با احترام برخورد میکنند..سامان که حرف نداره‌‎‌​‌​ ..حاج حسین که خاکی ترین مدیری که تا حالا دیدم ..غذاهای هم که‌‎​‎‏‏ بهترین هست..قیمت هم نسبت به مکان خوبه ...همه چیز عالیه توی رایس پلاس

  • ۴ سال پیش

    غذاش‌‎​‎‎​ اصن خوب‌‎‌​‌​ نیست ولی‌‎​‎‏‏ محیطش عالیه

دربارهٔ این مکان

کافه رستوران رایس پلاس در محله سعادت آباد تهران و در خیابان سعادت آباد خیابان جمشیدی پلاک 4 واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند شهرک بوعلی و کاشت ناخن سعادت آباد و شهرک غرب و کافه بارزیل و بیمارستان فوق تخصصی شهید مدرس و بیمه شعبه ۲۵ قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بیمارستان شهید مدرس می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۳ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک کافه رستوران رایس پلاس