کافه رستوران رویال لند

کافه رستوران

  • ۴٫۲(8 نفر)
  • ساعت کاری

    1. دوشنبه۸ صبح – ۱۱ شب
    2. سه‌شنبه۸ صبح – ۱۱ شب
    3. چهارشنبه۸ صبح – ۱۱ شب
    4. پنج‌شنبه۸ صبح – ۱۱ شب
    5. جمعه۸ صبح – ۱۱ شب
    6. شنبه۸ صبح – ۱۱ شب
    7. یکشنبه۸ صبح – ۱۱ شب
  • کهریزک خیابان شهید مصطفوی ابتدای بلوار چهارباغ پلاک 26

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۲

۸ رأی
  • کافه‌‎​‎‎​ رستوران تمیز ، دلنشین با سوخاری های عالی و خوشمزه هم‌‎‌​‌​ کیفیت غذاها عالی بود و هم جایی خوب برای دورهمی های خانوادگی‌‎​‎‏‏ من که دوسش داشتم با آرزوی موفقیت برای بچه های رویال لند

  • کافه‌‎​‎‎​ رستوران تمیز ، دلنشین با سوخاری های عالی و‌‎‌​‌​ خوشمزه هم کیفیت غذاها عالی بود و هم جایی‌‎​‎‏‏ برای خوبی برای دورهمی های خانوادگی من که دوسش داشتم

  • سلام.من‌‎​‎‎​ ساکن کهریزک هستم.یه چند باری پیتزا سفارش دادم.مواد اولیه تازه ای داشت‌‎‌​‌​ ولی اون جور باید و شاید پیتزا پر نبود و بسیار اقتصادی‌‎​‎‏‏ مواد داشت که نمیشد اصلا بهش بگی پیتزا.قیمتش هم مثل بقیه جاهاست .

  • بهترین‌‎​‎‎​ جا برایه دیت بنظرم 😂 طبقه بالا یه فضایه‌‎‌​‌​ لوکس و لاکچری قلیونا عالی شیک و سینی چهارنفره‌‎​‎‏‏ سوخاریش هم حرف نداره حتما با رفیقاتون و خانوماتون برین

  • یک سال پیش

    خمیر‌‎​‎‎​ پیتزاش خیلی بیشتر از‌‎‌​‌​ موادشه درکل مواد خیلی‌‎​‎‏‏ کمه،پیک هم که کلا ندارن

  • دو سال پیش

    من‌‎​‎‎​ سالاد سزار و مرغ سوخاری و پاستا سفارش دادیم پاستا کنی برای من کم نمک بود در کل خوش طعم بود و به نظرم کیفیت خیلی‌‎‌​‌​ خوبی داشت سالاد سزار با رول سوخاری طعم خیلی خوبی داشت و قبلش مرینیت شده بود کاملا حس می‌شد محیط شیک داشت که تو اون منطقه‌‎​‎‏‏ نظیرش ندیدم کافه هم داشت که ما هنوز نرفتیم ولی خواهرم یکبار رفتن راضی بودن امیدوارم کیفیتش همیشه به این خوبی باشه در کل پیشنهاد میکنم 👌🏻

  • دو سال پیش

    من‌‎​‎‎​ سالاد سزار و مرغ سوخاری و پاستا سفارش دادیم پاستا کنی برای من کم نمک بود در کل خوش طعم بود و به نظرم کیفیت خیلی‌‎‌​‌​ خوبی داشت سالاد سزار با رول سوخاری طعم خیلی خوبی داشت و قبلش مرینیت شده بود کاملا حس می‌شد محیط شیک داشت که تو اون منطقه‌‎​‎‏‏ نظیرش ندیدم کافه هم داشت که ما هنوز نرفتیم ولی خواهرم یکبار رفتن راضی بودن امیدوارم کیفیتش همیشه به این خوبی باشه در کل پیشنهاد میکنم 👌🏻