ساعت کاری
کهریزک خیابان شهید مصطفوی ابتدای بلوار چهارباغ پلاک 26
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۲
۸ رأی- ۲۳ روز پیش
کافه رستوران تمیز ، دلنشین با سوخاری های عالی و خوشمزه هم کیفیت غذاها عالی بود و هم جایی خوب برای دورهمی های خانوادگی من که دوسش داشتم با آرزوی موفقیت برای بچه های رویال لند
- ۲۳ روز پیش
کافه رستوران تمیز ، دلنشین با سوخاری های عالی و خوشمزه هم کیفیت غذاها عالی بود و هم جایی برای خوبی برای دورهمی های خانوادگی من که دوسش داشتم
- ۶ ماه پیش
سلام.من ساکن کهریزک هستم.یه چند باری پیتزا سفارش دادم.مواد اولیه تازه ای داشت ولی اون جور باید و شاید پیتزا پر نبود و بسیار اقتصادی مواد داشت که نمیشد اصلا بهش بگی پیتزا.قیمتش هم مثل بقیه جاهاست .
- ۱۶ ماه پیش
بهترین جا برایه دیت بنظرم 😂 طبقه بالا یه فضایه لوکس و لاکچری قلیونا عالی شیک و سینی چهارنفره سوخاریش هم حرف نداره حتما با رفیقاتون و خانوماتون برین
- یک سال پیش
خمیر پیتزاش خیلی بیشتر از موادشه درکل مواد خیلی کمه،پیک هم که کلا ندارن
- دو سال پیش
من سالاد سزار و مرغ سوخاری و پاستا سفارش دادیم پاستا کنی برای من کم نمک بود در کل خوش طعم بود و به نظرم کیفیت خیلی خوبی داشت سالاد سزار با رول سوخاری طعم خیلی خوبی داشت و قبلش مرینیت شده بود کاملا حس میشد محیط شیک داشت که تو اون منطقه نظیرش ندیدم کافه هم داشت که ما هنوز نرفتیم ولی خواهرم یکبار رفتن راضی بودن امیدوارم کیفیتش همیشه به این خوبی باشه در کل پیشنهاد میکنم 👌🏻
- دو سال پیش
من سالاد سزار و مرغ سوخاری و پاستا سفارش دادیم پاستا کنی برای من کم نمک بود در کل خوش طعم بود و به نظرم کیفیت خیلی خوبی داشت سالاد سزار با رول سوخاری طعم خیلی خوبی داشت و قبلش مرینیت شده بود کاملا حس میشد محیط شیک داشت که تو اون منطقه نظیرش ندیدم کافه هم داشت که ما هنوز نرفتیم ولی خواهرم یکبار رفتن راضی بودن امیدوارم کیفیتش همیشه به این خوبی باشه در کل پیشنهاد میکنم 👌🏻





