ساعت کاری
اصفهان،سعادت آباد،خ. چهارباغ بالا،خ. میر فندرسکی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
امکانات
صندلی کودک
فضای باز
پیک
مناسب برای تولد
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۲
۱۷ رأی- دو سال پیش
سلام عالی
- دو سال پیش
سلام آقای اشپز باشی. کباب برگ شما خیلی خشک و بیمزه بود. لطفا روی کباب برگ حداقل در زمان پخت یکبار کره بمالید و یکبار آخر سر تا کباب برگ شما خشک در نیاید. اگر این کار را انجام بدهی مطمئن باش کسی شکایت از کباب برگ خشک شما نخواهد داشت. مرسی.
- سه سال پیش
به معنی واقعی بدترین طعم،مقدار کم غذا و گرانترین قیمت.واقعا بدترین تجربه رستوران رفتن
- سه سال پیش
کیفیت فست فود و پیتزا بسیار عالی، حجم غذا عالی، فضای دلنشین، پذیرایی پرسنل عالی و خوش برخورد
- سه سال پیش
در روز های اربعین تعطیل می باشد
- ۴ سال پیش
خیلی گران میدهد
- ۴ سال پیش
سلام رستوران داری و نحوه پذیرایی و سرویس دهی پرسنل در حد افتضاح است. نیم ساعت معطل کردند تا مستقر کنند. بعد برای ۵ سرویس غذا یه میز سه نفری دادند. بین پرسنل شون اصلا هماهنگی نبود. در کل غذا و فضاشون خوب بود ولی با اعصاب به شدت خراب و داغون پول دادیم و بیرون اومدیم. حتی یک ستاره هم زیاده
- ۴ سال پیش
نسبت به کیفیت قیمتها بسیار بالا بود و چیز خاصی برای ارائه نداشت . مدیر داخلی مرتب سر میز و مزاحم بود و به خیال خودش خیلی شیرین بود . گرون گرون گرون
- ۴ سال پیش
کیفیت و نظافت خوب، قیمت بالا، پرسنل مودب، محیط بسیار زیبا.
- ۴ سال پیش
کیفیت غذا ها خوب هست. سرویس دهی و رفتار پرسنل هم خوب بود




























