ساعت کاری
ماسال، بلوار ولیعصر، جنب شهرداری
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴
۲۳ رأی- یک ماه پیش
اصلا خوب نیست کیفیت غذا و رسیدگیشون یک بار رفتیم پیتزا رو سوزونده بودن یک بار هم سیب زمینیش نپخته بود هر سری ی ایرادی داشت
- دو ماه پیش
غذا کیفیت معمولی و رفتار پرسنل بسیار غیر حرفه ایی و بی ادبانه متاسفانه.
- دو ماه پیش
فضای خوب و تمیز. پرسنل بسیار محترم و مودب اما نه چندان حرفهای. سفارش چای و قهوه را بعد حدود ۳۵-۴۰ دقیقه اوردند با چای لاهیجان دم نکشیده که خودش ۲۰ دقیقه برای دم کشیدن زمان نیاز داره. کمی اندیشیدهتر عمل کنند عالی میشود.
- ۱۰ ماه پیش
سلام کافه بسیار شیک و تمیز با غذاهای باکیفیت و بسیار لول بالا بسیار پیشنهاد میشه همه چی عالی ممنون از مجموعه بینظیر و خوبتون
- ۱۰ ماه پیش
اصلا پیشنهاد نمیکنم ما سوخاری سفارش دادیم خیلی بی کیفیت بود حیف پول
- یک سال پیش
رفتار پرسنل عالی 👍🏼 بود مثلأ ما ساعت ۱:۳۷ رفتیم بازم به ما صبحانه دادن (آخه صبحانه تا ساعت ۱۲ هست)ما صبحانه اینگلیسی سفارش دادیم تنها بديش این بود که توتفرنگی ها یخزده بودن وگرنه عالی بود حتما برید !!!!!() () (●×●) [ممنون واسهی خواندن]
- یک سال پیش
بی نظیر 👌🏽
- ۱۳ ماه پیش
درمقایسه بارستورانهای دیگه نه تنهادرگیلان حتی درمقایسه بارستورانهای تهران متریالهای باکیفیت توغذاهاونوشیدنیهابه کارمیبرن که خیلی خوشمزه درمیارن کارفضاومحیط رستوران هم بی نظیره مدیریت وپرسنل هم عالی کارشونوانجام میدن
- ۱۵ ماه پیش
بی نظیر بود هم کیفیت هم رفتار پرسنل های محترمش ..بنظرم برای یک بار هم شده امتحان کنید
- ۱۵ ماه پیش
نگم براتون از کیفیت منو شون همه چی عالی بود به خصوص رفتار گرم و صمیمانه ی پرسنل و مدیریت قلیون های خیلی خفنی داشتن که هیچ جای ماسال و حتی کمتر جایی تو تهران پیدا میشد طمع های اسپشیال کی من رو پیشنهاد میکنم بهتون هیچ جا همچین طعم هایی رو نکشیده بودم کیفیت صبحانه هاشون و همچنین کیک هاشون هم عالی بود تشکر ازتون🤍





















