کافه رستوران کی من

این مکان توسط صاحب کسب‌و‌کار مدیریت می‌شود.

کافه رستوران

  • ۴٫۰(23 نفر)
  • ساعت کاری

    1. دوشنبه۱۰ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    2. سه‌شنبه۱۰ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    3. چهارشنبه۱۰ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    4. پنج‌شنبه۱۰ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    5. جمعه۱۰ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    6. شنبه۱۰ صبح – ۱۱:۵۹ شب
    7. یکشنبه۱۰ صبح – ۱۱:۵۹ شب
  • ماسال، بلوار ولیعصر، جنب شهرداری

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴

۲۳ رأی
  • یک ماه پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ خوب نیست کیفیت غذا و رسیدگیشون یک بار‌‎‌​‌​ رفتیم پیتزا رو سوزونده بودن یک بار هم‌‎​‎‏‏ سیب زمینیش نپخته بود هر سری ی ایرادی داشت

  • دو ماه پیش

    غذا‌‎​‎‎​ کیفیت معمولی و رفتار‌‎‌​‌​ پرسنل بسیار غیر حرفه‌‎​‎‏‏ ایی و بی ادبانه متاسفانه.

  • دو ماه پیش

    فضای‌‎​‎‎​ خوب و تمیز. پرسنل بسیار محترم و مودب اما نه چندان حرفه‌ای. سفارش چای‌‎‌​‌​ و قهوه را بعد حدود ۳۵-۴۰ دقیقه اوردند با چای لاهیجان دم نکشیده که‌‎​‎‏‏ خودش ۲۰ دقیقه برای دم کشیدن زمان نیاز داره. کمی اندیشیده‌تر عمل کنند عالی می‌شود.

  • ۱۰ ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ کافه بسیار شیک و تمیز با غذاهای باکیفیت‌‎‌​‌​ و بسیار لول بالا بسیار پیشنهاد میشه همه‌‎​‎‏‏ چی عالی ممنون از مجموعه بی‌نظیر و خوبتون

  • اصلا‌‎​‎‎​ پیشنهاد نمیکنم ما سوخاری‌‎‌​‌​ سفارش دادیم خیلی بی‌‎​‎‏‏ کیفیت بود حیف پول

  • یک سال پیش

    رفتار‌‎​‎‎​ پرسنل عالی 👍🏼 بود مثلأ ما ساعت ۱:۳۷ رفتیم بازم به ما صبحانه دادن‌‎‌​‌​ (آخه صبحانه تا ساعت ۱۲ هست)ما صبحانه اینگلیسی سفارش دادیم تنها بديش این بود که‌‎​‎‏‏ توت‌فرنگی ها یخزده بودن وگرنه عالی بود حتما برید !!!!!() () (●×●) [ممنون واسه‌ی خواندن]

  • بی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ نظیر‌‎​‎‏‏ 👌🏽

  • ۱۳ ماه پیش

    درمقایسه‌‎​‎‎​ بارستورانهای دیگه نه تنهادرگیلان حتی درمقایسه بارستورانهای تهران متریالهای‌‎‌​‌​ باکیفیت توغذاهاونوشیدنیهابه کارمیبرن که خیلی خوشمزه درمیارن کارفضاومحیط رستوران‌‎​‎‏‏ هم بی نظیره مدیریت وپرسنل هم عالی کارشونوانجام میدن

  • ۱۵ ماه پیش

    بی‌‎​‎‎​ نظیر بود هم کیفیت هم‌‎‌​‌​ رفتار پرسنل های محترمش ..بنظرم برای‌‎​‎‏‏ یک بار هم شده امتحان کنید

  • ۱۵ ماه پیش

    نگم‌‎​‎‎​ براتون از کیفیت منو شون همه چی عالی بود به خصوص رفتار گرم و صمیمانه ی پرسنل و مدیریت قلیون های‌‎‌​‌​ خیلی خفنی داشتن که هیچ جای ماسال و حتی کمتر جایی تو تهران پیدا می‌شد طمع های اسپشیال کی من رو پیشنهاد‌‎​‎‏‏ میکنم بهتون هیچ جا همچین طعم هایی رو نکشیده بودم کیفیت صبحانه هاشون و همچنین کیک هاشون هم عالی بود تشکر ازتون🤍