ساعت کاری
تهران،کاظم آباد،خ استاد حسن بنا شمالی،پ 480
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۲ رأی- دو سال پیش
سلام .3 بار با همسر و فرزندم از مغازه شون خرید کردم مشتریشون شدیم هم قیمت مناسب بود هم کیفیت خیلی با حوصله و اخلاق خوب جنس مناسب را با راهنمایی خوب ارایه دادند یک بار هم موجود نداشتند قول دادند فردا برامون تهیه کردند خیلی هم خوش قول بودند خدا بهشون برکت بده
- دو سال پیش
سلام بسیار ادم با حوصله و منصفی هستندو بخاطر تحصیلات پزشکی که دارند خیلی خوب شما را راهنمایی میکنند ما خانوادگی از زمان کودکی مشتری معازه هستیم و اگر محصولی هم نداشته باشند یا راهنمایی میکنند از همکاراشون تهیه کنید یا خودشون در یکی دو روز براتون تهیه میکنند ما خیلی راضی هستیم هم از قیمت هم اخلاق


