ساعت کاری
تهران،حسین آباد،خ. وفامنش،خ. رضاییان
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۴٫۸
۱۰ رأی- ۸ ماه پیش
حلیم و کبابش رو زیاد گرفتم. خوبه کیفیتش. ولی خیلی چربی کباب زیاده
- ۱۰ ماه پیش
حلیمش خیلی خوشمزه س . ولی کبابش رو دوست ندارم
- ۱۷ ماه پیش
مواد اولیه سالم. روش پخت سالم.
- ۴ سال پیش
چندسال پیش که خرید میکردم که خیلی عالی بود











