کبابی و رستوران نصر
رستوران
تهران،گمرک،خ مولوی،خ محلوجی قمی،خ باغبان باشی،پ ۶۵
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۱
۱۷ رأی- ۵ ماه پیش
غذاش افتضاحه به نظرمن نون پنیر گوجه بخوری بهتره در واقع غذاهیچ مزه ای نداره
- ۶ ماه پیش
یه عدس پلو با ماست موسیر سفارش دادم بجای ماست یه سوپ نصفه و یه عدس پلو نصفه سرد فرستادن اصلا از رستوران نصر راضی نیستم خواهشاً عوامل محترم بلد تایید بفرمایید
بسیار تمیز-تازه-عالی-عالی
- دو سال پیش
خیلی عالی غذاها خوشمزه و بسته بندی مرتب
- دو سال پیش
با سلام مدیریت رستوران نصر بسیار فرد بی ادب هست و از سقف مغازه سوسک رژ میرود و بسیار غذای بی کیفیت و غیر بهداشتی دارد و بهداشت منطقه ۱۱ ناحیه ۴ خواهشمند هستم ورود کنند به رستوران نصر باتشکر
- دو سال پیش
افتضاح بر عکس بسته بندی ک شیکه کیفیت غذافوق العاده افتضاح من مو تو کباب کوبیدش دیدم و برنجش دوتا کرم مرده متاسفم برا پرسنلتون ..و فردام ب تعذیرات شکایت میکنم
- سه سال پیش
عالی بود عالی روبه پایین
- سه سال پیش
من کوبیده گرفتم خوب بود کیفیت بسته بندی انصافا عالی
- ۴ سال پیش
متوسط بود نه خیلی عالی بود نه خیلی افتضاح
عالي



















