ساعت کاری
بندر انزلی،خ ناصر خسرو، ابتدای کوچه شهید مرتضی پور
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴ رأی- ۷ ماه پیش
دقیقا اون انتظاری که از موی صاف و لخت رو داری، اینجا بدست میاری. با دقت و حوصله صافی موهات رو انجام میده حتی اگر قسمتی از موهای سرت رو با دست بالا بزنی میبینی قسمت زیری موهات هم به کیفیت موهای رویی صاف و لخت شدن. موهای من آسیب دیده و کشسان بودن ولی ایشون با استفاده از مواد ارگانیک و اصل که گاز و بو نداشت ،سلامتی رو به موهای من برگردوند و علاوه بر اون به موهام صافی ابریشمی و شاین دو چندان داد. بالاخره کسی رو پیدا کردم که خدایی کارش عالی باشه.👌 دوست داشتم اینطوری ازت تشکر کرده باشم.🙏 تو لایق تمام خوبیها هستی گلم.🥰
- ۷ ماه پیش
من از طریق دوستم با لیلا بیوتی آشنا شدم موهای دوستم رو کراتین کرده بود و خیلی عالی شده بود و کلی از کار این خانم تعریف میکرد. ولی موهای من بر اثر رنگ و دکلره زیاد خیلی آسیب دیده بود و یک بار هم جای دیگه کراتین کرده بودم که اصلا راضی نبودم. خلاصه وقت گرفتم و پیش ایشون کراتین کردم یعنی کارش عااااالی بود اونقدر با دقت و حوصله کار انجام میداد که خودم حض کردم از مواد اورجینال بدون گاز و بو استفاده میکنه شاین و برقی به موهام داد که باورم نمیشد این همون موهای قبلم باشه…👌👌👌 مادر و خواهرم رو هم اونجا بردم برای مادرم پروتئین بوتاکس انجام داد که موهاش خیلی عالی شد و از اون روز همش جلوی آینهس😅 خواهرم هم کراتین انجام داد که خیلی از موهاش راضی شد و همش منو دعا میکنه که اصرارش کردم زودتر انجام بده و از شر اتو و سشوار راحتش کردم.موهای قبل و بعد خودم رو میذارم تا ایشون رو به بقیه معرفی کنم و ازش تشکر کرده باشم. اینم پیج ایشون @leilabeauty.2023
- ۷ ماه پیش
کارش عالیه ، واقعا موهام رو احیا کرد. اونقدر موهام آسیب دیده بود که با هربار حمام و شونه کردن، کلی از موهام میریخت داشتم کچل میشدم ، از پشت موهام دم موشی شده بود. موادهایی برای موهام زد که شاین و لطافت رو به موهام برگردوند. الان دیگه پز موهام رو میدم و تبدیل به نقطه قوتام شده و اعتماد به نفس پیدا کردم. همه از من میپرسن کجا موهات رو احیاء کردی؟ بدون کوچکترین تردیدی آدرس این خانم با اخلاق و با حوصله رو میدم که واقعا با حساسیت تموم کار میکنه. براش آرزوی موفقیت و تندرستی میکنم چون حال دلم رو خوب کرد.
- ۱۶ ماه پیش
واقعا بندر انزلی به چنین تخصصی نیاز داشت ، من خیلی جاها کراتین موهام رو انجام داده بودم ولی کیفیت کارشون خیلی پایین بود تا اینکه با کراتین لیلا بیوتی آشنا شدم کارش رو با حساسیت و دقت بالایی انجام میده واقعا موادش اورجیناله چون بدون بو و گاز و ماندگاری بالایی داره من این خانم و کارش رو خیلی قبول دارم و مشتری ثابتش شدم.


