ساعت کاری
پردیس،بلوار صیاد شیرازی بین نیستان و میدان امام خمینی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۶
۵ رأی- یک ماه پیش
قیمتهاش خوب.وسریع کار بیمار انجام می دهند
- دو ماه پیش
به معنایِ واقعی افتضاح. اول اینکه برایِ چی ویزیت میگیرند؟ ویزیت همه جا رایگان است. دوم اینکه برای عکسِ دندان بدونِ الکل و غیر بهداشتی باید دست را داخلِ دهان کنیم. جایی ندیدم عکس را بیمار بیندازد. خلاصه اینکه مجموعه بدونِ امکانات و غیرحرفه ای می باشد.
- ۷ ماه پیش
حدود 2 سال قبل رفتم و تو این کلینیک دندونمو عصب کشی و ترمیم کردم، امسال بخاطر عصب کشی ناقص و عفونت کیستی که تو ریشه همون دندون ایجاد شد، مجبور شدم اون دندون کامل بکشم و بندازم دور ..... اصلا پیشنهاد نمیکنم به هیچکس که برن به این کلینیک !!!! نه تنها هزینه زیادی تحمیل میشه بلکه سلامتی شما هم تو خطر میوفته !!!!
- یک سال پیش
افتضاح ترین درمانگاه نگین پردیس همه دندانمو خراب کردن جوابگو نیستن
- دو سال پیش
بدترین کلینیکی بوده که رفتم دوبار دندانم را اینجا ترمیم و پر کردم هر دوتا کمتر از یکسال دوباره خالی شد حال آنکه دندانهای ترمیمی پانزده سال قبلم که جای دیگه انجامش دادم هنوز سالمه




