ساعت کاری
تنکابن،ساحل سنگی،میدان شهید شیرودی،خ شیخ فضل الله نوری،پ ۷۱
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۶
۱۰ رأی- دو ماه پیش
من برای کشیدن یک بخیه دندان عقلم که قبلا کشیده شده بود،رفتم ،قیمتی گفتند که واقعا منصرف شدم واقعا بی ملاحظه بودند،۱۲۰۰ یک میلیون و دویست هزار تومان برای کشیدن بخیه
- دو ماه پیش
مجهزترین مرکز تخصصی اطفال که دیدم و خدا رو شکر پیرم در نهایت با خنده و روحیه خوب کارش تموم شد
- دو ماه پیش
جراحی سخت دندان عقل انجام دادم واقعا بدون هیچ درد و اذیت انجام شد مخصوصا رفتار و برخورد پزشک باعث از بین رفتن استرسم شد.باز هم ازتون تشکر میکنم💕💕💕
- سه ماه پیش
ممنون از صبر و تخصص عالیتون برای اطفال مخصوصا محیط شاد و پرانرژی تون برای بچه ها
- سه ماه پیش
من از بیمارهای قدیمی این کلینیک در تهران هستم و همیشه دغدغه دندانپزشکی شمال داشتیم.خوشحالم الان این دغدغه تو شمال حل شده . کارتون درجه یک و برخوردتون بی نظیره
- سه ماه پیش
پرسنل خوش برخورد و پزشک های عالی از تهران تشکر تشکر تشکر
- سه ماه پیش
دندون ۷ رو عصب کشی کردم و تونستن چهار کانال دندونم رو باز و عصب کشی کنن. نمرتون بیستتتتتتت❤
- سه ماه پیش
کارتون عالییییه فقط لطفا تخفیف افتتحایتون رو تمدید کنید دمتون گرم 😉😉😉☺
- سه ماه پیش
تخصصشون و تسلطشون عالی و امیدوارم همیشه موفق باشند
- سه ماه پیش
خوشحالم که این مجموعه از تهران به شهرمون اومدن و فعالیت میکنن.کارشون حرف نداره


