کلینیک زیبایی رایدو دکتر بهنام روایی

مطب پزشک

  • ۴٫۷(12 نفر)
  • ساعت کاری

    1. جمعهکل روز بسته است
    2. شنبه۵ عصر – ۸ شب
    3. یکشنبه۵ عصر – ۸ شب
    4. دوشنبه۵ عصر – ۸ شب
    5. سه‌شنبه۵ عصر – ۸ شب
    6. چهارشنبه۵ عصر – ۸ شب
    7. پنج‌شنبه۵ عصر – ۷:۳۰ شب
  • یاسوج سردارجنگل شمالی ساختمان محمد ط۴واحد۵

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۷

۱۲ رأی
  • من‌‎​‎‎​ ساکشن غبغب انجام دادم وتتوی بدن پاک‌‎‌​‌​ کردم بسیار عالی از وقتی که گذاشتن‌‎​‎‏‏ وبرخورد خوبی که داشتن ممنون آقای دکتربهنام روایی

  • مشکل‌‎​‎‎​ پوست داشتم جای لک و جای جوش اسکار وتتوی خط‌‎‌​‌​ چشم داشتم دکتر بهنام روایی بالیزر، درمانش کردن باصبوری ودقت‌‎​‎‏‏ کافی واسم وقت گذاشتن وصورتم عالی شد برخوردشون عالی بود.

  • من‌‎​‎‎​ مشکل پوستی داشتم لک هورمونی وآفتاب سوختگی پیش دکتربهنام‌‎‌​‌​ روایی لیزرco2لیزرco2انجام دادم پوستم خیلی خوب شده هرکی میبینه‌‎​‎‏‏ میگه کجالیزر انجام دادی ،دست وپنجه دکتر بهنام روایی دردنکنه.

  • سلام‌‎​‎‎​ من سال ۱۴۰۰ پیش دکتربهنام روایی لیزرco2 انجام‌‎‌​‌​ دادم کک ومک ولک بارداری داشتم پیشون ایشون‌‎​‎‏‏ لیزرکردم دریک جلسه لک من درمان شدمرسی ازدکترعزیز

  • ۸ ماه پیش

    کاظم‌‎​‎‎​ مطهری هستم ،من پیش دکتربهنام روایی لیزر جای جوش انجام‌‎‌​‌​ دادم ویه خالکوبی داشتم جای تاتو ازبین رفت خداروشکر تونستم‌‎​‎‏‏ نظام قبول بشم جای جوشم خیلی خوب شد تشکر میکنم

  • ۸ ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ پیش دکتر بهنام روایی،پارسال لیزرco2 انجام‌‎‌​‌​ مشکل لک وجای جوش داشتم خیلی راضی‌‎​‎‏‏ ام پوستم لک هاش رفته روشن شده

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ دکتر من خانم دانایی هستم ازنورآباد کک‌‎‌​‌​ ومک داشتم دوسال پیش پیشتون لیزرco2ترکیبی انجام‌‎​‎‏‏ دادم صورتم خیلی خوب شده مرسی سلامت باشی.

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ دکتربهنام روایی عزیز یکی ازتخصصی ترین دکترها درزمینه ی رفع جای جوش ولک هستن، خودم چندین سال درگیر جای جوش بودم‌‎‌​‌​ و کلی راه های دیگه رو امتحان کردم ولی فایده نداشت تا اینکه با کلینیک زیبایی دکتر روایی آشنا شدم و‌‎​‎‏‏ خوشبختانه بعد از یک جلسه لیزر co2 ترکیبی رضایت کامل هم از لحاظ جوانسازی پوست و جای جوش دارم ساکی هستم ازاهواز

  • سلام‌‎​‎‎​ خدمت جناب دکتربهنام روایی محمدی هستم ازشیراز تقریبا‌‎‌​‌​ سه سال و۸ماه ازلیزرco2میگذره همچنان راضی هستم لک‌‎​‎‏‏ های صورتم کامل ازبین رفته خواستم اززحمات شماتشکرکنم🌹🌹

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من ازکار لیزرco2فرکشنال ترکیبی دکتربهنام روایی بی نهایت راضی هستم ایشون باعث شدن که جای جوش های صورتم درمان بشه،من برای درمان‌‎‌​‌​ جای جوش هام به چندین پزشک درشهرهای مختلف رفتم متاسفانه جواب نگرفتم ودرست درلحضه ای که ناامید شدم با پیج ایشون آشنا‌‎​‎‏‏ شدم ومراجعه کردم به کلینیکشون وخداروشکر راضی هستم درپناه خدا باشید هرجا که هستید دکتر بهنام روایی عزیز ،محبوبه حسینی از اهواز🙏

مکان‌های مشابه نزدیک کلینیک زیبایی رایدو دکتر بهنام روایی