بیمارستان امام سجاد (ع)

بیمارستان

  • ۴٫۵(17 نفر)
  • ساعت کاری

    1. شنبهکل روز باز است
    2. یکشنبهکل روز باز است
    3. دوشنبهکل روز باز است
    4. سه‌شنبهکل روز باز است
    5. چهارشنبهکل روز باز است
    6. پنج‌شنبهکل روز باز است
    7. جمعهکل روز باز است
  • تبریز،گلکار،بلوار گلکار بین ترافیک و شکوفه

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴

۳۵ رأی
  • ۸ ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام خسته نباشید،بنده بیمار خانوم از شهرستان خوی برا اولین بار در بیمارستان امام سجاد بستری شدم و جراحی مثانه داشتم خواستم بابت همه چی از کادرهای درمانی بسیار زحمتکش بینهایت تشکرکنم خدا ازتون راضی باشه خیلی محبت کردن خیلی کمکم کردن‌‎‌​‌​ خیلی خیلی ممنونم ازتون بهترین بیمارستانی بود توعمرم دیدم با کادرهای درمانی بسیار دلسوز و مهربان،هم آقایون و هم خانوم هاشون خیلی مهربون بودن مخصوصا تو اتاق عمل خیلی باآرامش باهام حرف میزدن خیلی ممنونم ازتون مرسی.ازلحاظ نظافت واقعا عالی خیلی تمیز‌‎​‎‏‏ بود من اتاق vip انتخاب کردم ازشون تشکرمیکنم شوهرموبچه هامم پیشم بودن واقعا راضی بودم خدا ازشون راضی باشه.ازته دلم راضی بودم هیچ ترس و استرسی هم نداشتم بااینکه اولین بارم بود رفتم جراحی شدم کادردرمانی بسیارمهربون خونگرم داشتن ممنونم از همتون🙏

  • یک سال پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام واقعا بیمارستان سجاد خوبه‌‎‌​‌​ کادر زحمت کش و با حوصله‌‎​‎‏‏ دارد و هزینه هایش هم عالیه

  • یک سال پیش

    قبل‌‎​‎‎​ از پذیرش . خودشم بیمار اورژانسی هزینه دریافت میکنن تا هزینه رو ندین بیمار‌‎‌​‌​ اصلا پذیرش نمیکنن. یکی از بدترین و بی انظباطترین بیمارستانی ک تو عمرم دیدم‌‎​‎‏‏ . با کادر درمانی بی ادب و بی اخلاق و دور از شان یک پزشک

  • یک سال پیش

    اینجوری‌‎​‎‎​ که‌‎‌​‌​ میگن بیمارستان‌‎​‎‏‏ مناسبی نیست

  • دو سال پیش

    بیمار‌‎​‎‎​ همراه‌‎‌​‌​ میخواد‌‎​‎‏‏ جراحی تیرویید

  • دو سال پیش

    بیمارستان‌‎​‎‎​ خصوصی که بیمار جراحی شده اش، موقع مرخصی باید از پله ها رفت و آمد کنه باعث ننگ شهر‌‎‌​‌​ تبریزهست و مورد دیگه اینکه موقع مراجعه به این بیمارستان گول مبلغی که دکتر به شما میگه رو نخورید‌‎​‎‏‏ موقع تسویه نزدیک دو برابر حساب می‌کنند حیف اون شان و منزلت امام سجاد(ع) که رو این بیمارستان گذاشتن

  • سه سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ کاش،بیمارستان به این بزرگی وامکانات حداقل به همراهان مریض شهرستان که در این سرمای تبریز در حیاط میخوابن جا میداد زیبنده شهر با فرهنگی مثل تبریز نیست که خانواده‌‎‌​‌​ بیمار که درگیر ناراحتی ونگرانی وهزینه های سرسام اور هستن در این هوای،سرد در حیاط بخوابن الان من رفتم برا تزریق دیدم چند تا خانم وآقا روی یه پتو در‌‎​‎‏‏ سرما خوابیدن در صورتیکه اونهمه زیر بنا واتاقهای خالی ونمازخونه ......هست که میتونه چند تا آدم دردمند وگرفتار رو پناه بده بخدا نه انسانیت نه شرع وعرف اینو قبول نمیکنه

  • سه سال پیش

    بیمارستان‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏ عالی

  • سه سال پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام در مورد دریافت یا‌‎‌​‌​ بر گشت دادن وجه خیلی‌‎​‎‏‏ ضعیف و بی ثبات هس

  • همه‌‎​‎‎​ چیز عالی و درجه یک .‌‎‌​‌​ امیدوارم پزشکان دلسوز این مرکز درمانی‌‎​‎‏‏ همیشه سلامت و موفق باشند .

دربارهٔ این مکان

بیمارستان امام سجاد - Imam Sajjad Hospital در محله گلکار تبریز و در بلوار گلکار واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند باغلار باغی و بيمارستان شهريار و بیمارستان امام سجاد (ع) و مجتمع قضایی شهید بهشتی و بیمارستان ۲۹ بهمن قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، مترو استاد شهریار می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک بیمارستان امام سجاد