نیایش مال
مرکز خرید
تهران،جنت آباد مرکزی،خ. شاهین شمالی،خ. صلاحی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۷
۷۵ رأی- یک ماه پیش
عالیییهه هر کی میگه بده یه مشکلی داره🤷🏻♀️✨️
- دو ماه پیش
کارواش داره؟
- دو ماه پیش
عالی. فقط معطلی آسانسورها زیاده
- ۵ ماه پیش
مجتمع خوبی برای تفریح و عکاسی . طبقه پایین دیزاین عالی کافه ها شیک و مغازه های قیمت مناسب هم داره ولی برخی مغازه ها هم قیمت اجناس بالا ، یه طبقه داره غذاها عالی دقت کنید جایی که قدیمی و مشتری زیاد داره برید ،مثلا دنده برگر عالیه یا بار سوشی، طبقه سینماها هم عالیه .
- ۷ ماه پیش
best mall I've seen clean, organized, nice food court recommended
- ۹ ماه پیش
من متوجه نظرات منفی نمیشم، بارها تاحالا به این مرکز خرید رفتم، بسیار زیبا، خوش انرژی ، و هر ماه هم داره کامل تر و بهتر میشه❤️👌🏽
- ۹ ماه پیش
هیچی نداره وقت تلف کردنه
- ۹ ماه پیش
عالیترین
- ۱۱ ماه پیش
خیلی جذاب و باحاله قشنگ ادم رو به وجد میاره
- ۱۱ ماه پیش
برای دوساعت ۸۰ هزاد تومن پول پارکینگ گرفتند اونم _۶ . میگن اگه طبقه _+ بخوای صد هزار تومن باید بیشتر بدی .


























