ساعت کاری
تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد، خ بخشایش
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۹
۲۴۳ رأی- ۲۸ روز پیش
بسیار تمیز
- دو ماه پیش
بیمارستان مزخرفی بخصوص آزمایشگاه وبااون سوپرایزبیسواد وبی شخصیتش
- ۹ ماه پیش
مریض های بیچاره یک بیزینس شدن برای صاحبان و سهامداران بیمارستان .
- یک سال پیش
عالی بود
- ۱۴ ماه پیش
عالی
- ۱۴ ماه پیش
بسیار بیمارستان پولکی فقط جیب مردم خالی میکنند..پرستاری و رسیدگی به بیمار بسیار افتضاح
- ۱۶ ماه پیش
این طوری که مردم میگن خیلی افتضاحه و فقط فقط به پول بستگی داره که درمان بشی
- ۱۶ ماه پیش
متاسفانه با این حال که بنده بیمه تکمیلی داشتم،حسابداری بیمارستان و پذیرش اصرار داشتن که آزاد حساب کنن،فقط وفقط پول براشون مهمه نه بیمار و حال آن،پرسنل بیسواد و بی اعصاب تا دلت بخواد. دکتر فوق العاده خوش اخلاق و حاذق ممنون از دکتر القاسی الهی که همیشه زنده باشی
- یک سال پیش
اتاق icu به شدت نامرتب و پرستارهای بی اخلاق تایم ناهاری بد و غذای افتضاح فقط موقع پول گرفتن خوب و خوش اخلاقن
- یک سال پیش
چی بگیم که پر از ایراده این از بی نظمی پرسنلش دکتر جواب مریض نمیده دکتر قلب میگه مشکل ریه دکتر ریه میگه مشکل قلب بیشتر از ۲۰ روز مادرم نگه داشتن کارایی که وظیفشون انجام بدن عقب میندازن پرستار یه اسکن دو روز عقب انداخت با اینکه دکتر نوشته بود


















