اصفهان،بید آباد،خ چهارباغ پایین
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۵
۴ رأی- ۱۳ ماه پیش
سلام مزایا 1) مدرسه ای با کادر نسبتا عالی ۲) مدیریت فوق العاده ۳) سطح علمی بالا ی دانش آموزان بطور میانگین ۴) معلم ها با سطح علمی بالا به جز چند نفر که اونها هم با قول مدیریت در سال جدید جای خودشون رو به بهترین دبیران میدن.. ۵) فضای رقابتی که باعث پیشرفت میشه ۶) تبعیض قائل نشدن بین دانش آموزان ۷) برنامه ریزی برای زمان های اضافه و تابستان بچه ها ۸) برنامه ریزی برای جشن ها و سرگرمی های دانش آموزان معایب ۱) فضای بسیار رقابتی باعث استرس بیش از حد میشه و ممکنه برای افرادی با روحیات حساس غیر قابل تحمل باشه. (ــــدر کل بین نمونه دولتی های اصفهان از سطح بالایی برخوردار هستــــ)
- ۱۴ ماه پیش
دبیرستان عالی با بهترین کیفیت . از این مدرسه فقط دکتر و مهندس میاد بیرون . بچه ها تیزهوش هستن
- دو سال پیش
سلام همه مدرسه ها سرویس گذاشتن واسه دانش آموزان بجز این مدرسه یعنی نمونه است لطفا یه شماره تماس ثبت کنید
- سه سال پیش
لطفا شماره تماس مدرسه را ثبت نمایید
