ساعت کاری
چهارباغ،بلوار امام خمینی بین جاده چهارباغ و میدان چهارباغ
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۷
۱۱ رأی- یک ماه پیش
واقعا برای مسئول مخابرات چهارباغ متاسفم.واقعا افتضاحه.اینترنت دادند روزی یک ساعت وصل نیست .آنهم به صورت دیزلی کار می کند .دانلود که اصلا انجام نمی شه حتی یک عکس را هم نمی شه باز کرد
- یک سال پیش
امتیاز صفر . واقعا این چه وضعی هستش درست کردید فقط یاد گرفتید از مردم پول بگیرید کاش یکم بلد بودید کار انجام بدید
- یک سال پیش
دو هفته هستش سیم تلفن قطع شده چند بار شماره رو ثبت کردیم نیاوردن درست کنن زنگ میزی کسی جواب نمیده
- یک سال پیش
خب چرا جواب تلفن نمیدین؟
- یک سال پیش
سلام وقتی پاسخگو نیستند چرا شما ه میگذارید مردم که مسخره شما نیستند
- دو سال پیش
خداخیرشون بده هر وقت رفتیم کار مارو راه انداختن
- دو سال پیش
بسیار عالی هستن
- دو سال پیش
نظر من منفیه ۱۰۰۰۰ هسش یه ساله تلفنمون خرابه کسی هم پاسخگو نیست .
- دو سال پیش
وقتی پاسخگو نیستن چرا شماره تماس گذاشتن ؟؟؟؟
- سه سال پیش
متاسفانه بی سروسامانترین اداره در کل کشور مخابرات چهار باغه چندین بار حضوری چندده بار تلفنی اعلام خرابی کردم کسی پاسخگو نیست یکساله یکی از خطهام قطعه تلفنم سالی یبار جواب میدن