اداره مخابرات چهارباغ

اداره دولتی

  • ۱٫۷(11 نفر)
  • ساعت کاری

    1. شنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    2. یکشنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    3. دوشنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    4. سه‌شنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    5. چهارشنبه۸ صبح – ۲ ظهر
    6. پنج‌شنبه۸ صبح – ۱۲ ظهر
    7. جمعهکل روز بسته است
  • چهارباغ،بلوار امام خمینی بین جاده چهارباغ و میدان چهارباغ

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۷

۱۱ رأی
  • یک ماه پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ برای مسئول مخابرات چهارباغ متاسفم.واقعا افتضاحه.اینترنت دادند روزی یک ساعت وصل‌‎‌​‌​ نیست .آنهم به صورت دیزلی کار می کند .دانلود که اصلا‌‎​‎‏‏ انجام نمی شه حتی یک عکس را هم نمی شه باز کرد

  • یک سال پیش

    امتیاز‌‎​‎‎​ صفر . واقعا این چه وضعی هستش‌‎‌​‌​ درست کردید فقط یاد گرفتید از مردم پول‌‎​‎‏‏ بگیرید کاش یکم بلد بودید کار انجام بدید

  • یک سال پیش

    دو‌‎​‎‎​ هفته هستش سیم تلفن قطع شده‌‎‌​‌​ چند بار شماره رو ثبت کردیم نیاوردن‌‎​‎‏‏ درست کنن زنگ میزی کسی جواب نمیده

  • یک سال پیش

    خب‌‎​‎‎​ چرا‌‎‌​‌​ جواب‌‎​‎‏‏ تلفن نمیدین؟

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ وقتی پاسخگو نیستند چرا‌‎‌​‌​ شما ه می‌گذارید مردم‌‎​‎‏‏ که مسخره شما نیستند

  • دو سال پیش

    خداخیرشون‌‎​‎‎​ بده هر‌‎‌​‌​ وقت رفتیم کار‌‎​‎‏‏ مارو راه انداختن

  • دو سال پیش

    بسیار‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ عالی‌‎​‎‏‏ هستن

  • دو سال پیش

    نظر‌‎​‎‎​ من منفیه ۱۰۰۰۰ هسش‌‎‌​‌​ یه ساله تلفنمون خرابه‌‎​‎‏‏ کسی هم پاسخگو نیست .

  • دو سال پیش

    وقتی‌‎​‎‎​ پاسخگو نیستن‌‎‌​‌​ چرا شماره‌‎​‎‏‏ تماس گذاشتن ؟؟؟؟

  • سه سال پیش

    متاسفانه‌‎​‎‎​ بی سروسامانترین اداره در کل کشور مخابرات چهار باغه چندین‌‎‌​‌​ بار حضوری چندده بار تلفنی اعلام خرابی کردم کسی پاسخگو‌‎​‎‏‏ نیست یکساله یکی از خطهام قطعه تلفنم سالی یبار جواب میدن