اداره پست کمالشهر
دفتر پستی
ساعت کاری
کمالشهر،خ. ولیعصر شمالی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۳
۱۵۹ رأی- ۱۳ روز پیش
مرسوله من تو بازو پستی اپ بله هنوز به دستم نرسیده من کاملا مراحلشو پیگیری کردم روز پنج شنبه باید به دستم میرسید اصلا پستچی نیومده به دروغ زده مرسوله رسیده این چه وضعشه گل بگیرید در اداره پستو که انقدر بی مسوولیت هستید
- یک ماه پیش
واقعا بی مسئولیت هستید متاسفم براتون
- یک ماه پیش
امروز بسته رو باید به دستم میرسوندن همیشه خودشون میاوردن برام داخل محل کارم زنگ زدم میگم کی بسته ام میرسه الکی میگن روی بسته پلاک نبوده میگم کد پستی نوشتم و شما چندین بار برام بسته آوردین میگن به هر حال بسته تو اداره اس برید بگیرید
- یک ماه پیش
واقعا جمع کنید برید چرا بسته هارو تحویل نمیدین الکی مینویسین خونه نبودین پولی که شما درمیارین حرومه وگرنه کارتون رو درست انجام میدادین
- ۵ ماه پیش
من بسته رو از مشهد فرستادم توی سایت زده بودین تحویل گیرنده شد درحالیکه تحویل نداده بودین بعد شوهرم هزینه کرد با اسنپ رف اداره پست اونجا بود...
- ۵ ماه پیش
متاسفم براتون ک اینقدر بی مسئولیت هستید،من خونه بودم اصلا درب منزل نیومدید بعد اعلام میکنید ک در محل حضور نداشتید بسته رو پس فرستادید مشهد،حرومتون حقوقی ک میگیرید
- ۶ ماه پیش
متاسفم برای این اداره پست که کارشون شره دروغ
- ۶ ماه پیش
سه روزه نوشته تحویل پستچی و نام نامه رسان هم ثبت شده ولی هنوز به دستم نرسیده
- ۶ ماه پیش
پست بشدت مسولیت نشناس
- ۸ ماه پیش
من هیچ بسته ای تحویل نگرفتم تو سایت زده تحویل گیرنده داده شده الان من چکار کنم


