ساعت کاری
فردیس ، بلوارشهدا، سه راه حافظیه
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۷ رأی- یک ماه پیش
باسلام روزتون بخير من خواستم به نوبه ي خود از تيم معظم بيمه نادران تشكر كنم،با اينكه من كارمند بودم و تايم رفتن به دفترشان را نداشتم خود خانم نادران با اخلاق و مهربون صفر تا 100 بيمه بدنه ماشين منو انجام دادن،خوبيه بيمه نادران اينه كه بازديد در محل دارن و اين بنظر من خيلي نقطه ي مثبتي است.پيشنهاد من به عزيزان بيمه نادران است چون با خيال راحت ماشينتو بيمه ميكني.
- ۵ ماه پیش
عرض سلام و خسته نباشید. با تشکر ویژه از خانم نادران عزیز که در تایم غیر اداری من را بابت یک مساله مرتبط با بیمه با خوشرویی و صبورانه راهنمایی کردند و اطلاعات ارزشمندی در اختیار بنده گذاشتند. ایشون واقعا نمونه یک انسان مسئولیت پذیر و با اطلاعات دقیق در حوزه فعالیت شون در بیمه ایران هستند که رفتار فوق العاده محترمانه ای را با ارباب رجوع دارند. تبریک به بیمه ایران بابت نیروی کارآمدی چون خانم نادران عزیز. پیشنهاد میکنم حتما در زمینه اطلاعات بیمه ای از ایشون مشاوره بخواهید.🌹🙏
- ۵ ماه پیش
با سلام خدمت همگی و خدمت خانم نادران نمایندگی بیمه ایران چندین ساله بیمه ماشین منو زحمتشو خانم نادران (نمایندگی بیمه ایران)میکشه حتی موقعی که نتونستم حضوری برم دفترشون بازم زحمت کشیدن انجام دادن، رفتارشون محترمانه و عالیه با مشتریاشون ، و همیشه خوش برخورد هستن.ارزوی موفقیت دارم براشون👏
- ۶ ماه پیش
عالیه ، ما کار شرکت مون ساخت و ساز هستش ، بیمه های ساختمان ، کارگرها ، ماشین های شرکت و شخصی را پیش خانم نادران عزیز انجام میدهیم ، سریع و بدون اتلاف وقت انجام میدهند ، پیگیری و پشتیبانی عالی دارنذ ، من به همه ی آشنایان و کارمندان هم پیشنهاد میکنم
- سه سال پیش
عالی ،من برای خسارت مراجعه کردم بسیار پیگیر وبرخورد مناسب داشتن























