اداره گذرنامه

سازمان و نهاد دولتی

  • ۳٫۴(43 نفر)
  • اندیشه،فازاندیشه،فاز چهار اندیشه،بلوار آزادی،خ. اسفند چهار اندیشه،بلوار آزادی،خ. اسفند

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۴

۴۳ رأی
  • ۱۴ روز پیش

    خوبه‌اماهمیی‌شعبه‌اش‌کار‌نمیکند‌کلند‌دوتاه‌شعبه‌کار‌میکنه‌بااین‌همه‌ارباب‌‎​‎‎​ روجوع‌‌‎‌​‌​ ‌من‌سه روز‌‎​‎‏‏ رفتم تاساعت‌دوماندم

  • ۲۳ روز پیش

    وقتی‌‎​‎‎​ سایت نوبت نمیدن چرا‌‎‌​‌​ گزاشتن تاریخ پاسپورتم تموم شده‌‎​‎‏‏ که بعدا پول جریمه بگیرن

  • ۲۹ روز پیش

    بخدا‌‎​‎‎​ کمی رحم کنن بخدا ماهم آدم هستیم من برای یه نامه برای اضافه کردن‌‎‌​‌​ فرزند دو ساله دارم میرم هی نوبت جدید میدن الآنم که جنگ آتش بس‌‎​‎‏‏ ه میریم میگن نوبت اینترنتی بگیری تو سایتم میری نوبت نمیدن خواهشمندیم پیگیری بشه

  • خیلی‌‎​‎‎​ اذیت می‌‎‌​‌​ کنه رفتار غیر‌‎​‎‏‏ انسانی توهین کردن

  • ۶ ماه پیش

    نظم‌‎​‎‎​ عالی‌‎‌​‌​ بر‌‎​‎‏‏ خورد مناسب

  • ۱۰ ماه پیش

    عالی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • ۱۱ ماه پیش

    به‌‎​‎‎​ نظرمن بایدیک دستگاه نوبت دهی مثل بانک بگذارند وساعت خاصی براش تعیین نکندتاپایان ساعت اداری هرکس مراجعه کردنوبت بگیره وبه باجه مربوطه ارجاع بشه اما متاسفانه کارمندایک ساعت‌‎‌​‌​ جلوی درنوبت میده یک ساعت داخل اداره صبحانه وآماده میشه مردم ازساعت ۶صبح تاپایان ساعت اداری درگرماوسرماالافند ازترس جای هم نمیرن که نوبت شان نگذره جدیداکسی که اسرارکنه‌‎​‎‏‏ شماره میده اما کارشوانجام نمیده طرف تاپایان ساعت اداری الافه بعدمیگه نمیرسم بریدفردابیاید تا۲بار این کارراتکرارمی کنه بارسوم کارشوانجام میده کسانی هستند که راهشان دوره هزينه راه خیلی میشه

  • یک سال پیش

    حرف‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏ نداره...

  • یک سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ .درسته کار انجام میدن ولی خیلی کند حرف‌‎‌​‌​ میزنن باگوشی صحبت میکنند بعد خیلی زشت برخورد‌‎​‎‏‏ میکنن خدانکنه سوالی داشته باشی جرات نمیکنی بپرسی

  • یک سال پیش

    اصلا‌‎​‎‎​ رفتارشون‌‎‌​‌​ انسانی‌‎​‎‏‏ نیست