اداره گذرنامه
سازمان و نهاد دولتی
اندیشه،فازاندیشه،فاز چهار اندیشه،بلوار آزادی،خ. اسفند چهار اندیشه،بلوار آزادی،خ. اسفند
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۴
۴۳ رأی- ۱۴ روز پیش
خوبهاماهمییشعبهاشکارنمیکندکلنددوتاهشعبهکارمیکنهبااینهمهارباب روجوع منسه روز رفتم تاساعتدوماندم
- ۲۳ روز پیش
وقتی سایت نوبت نمیدن چرا گزاشتن تاریخ پاسپورتم تموم شده که بعدا پول جریمه بگیرن
- ۲۹ روز پیش
بخدا کمی رحم کنن بخدا ماهم آدم هستیم من برای یه نامه برای اضافه کردن فرزند دو ساله دارم میرم هی نوبت جدید میدن الآنم که جنگ آتش بس ه میریم میگن نوبت اینترنتی بگیری تو سایتم میری نوبت نمیدن خواهشمندیم پیگیری بشه
- سه ماه پیش
خیلی اذیت می کنه رفتار غیر انسانی توهین کردن
- ۶ ماه پیش
نظم عالی بر خورد مناسب
- ۱۰ ماه پیش
عالی
- ۱۱ ماه پیش
به نظرمن بایدیک دستگاه نوبت دهی مثل بانک بگذارند وساعت خاصی براش تعیین نکندتاپایان ساعت اداری هرکس مراجعه کردنوبت بگیره وبه باجه مربوطه ارجاع بشه اما متاسفانه کارمندایک ساعت جلوی درنوبت میده یک ساعت داخل اداره صبحانه وآماده میشه مردم ازساعت ۶صبح تاپایان ساعت اداری درگرماوسرماالافند ازترس جای هم نمیرن که نوبت شان نگذره جدیداکسی که اسرارکنه شماره میده اما کارشوانجام نمیده طرف تاپایان ساعت اداری الافه بعدمیگه نمیرسم بریدفردابیاید تا۲بار این کارراتکرارمی کنه بارسوم کارشوانجام میده کسانی هستند که راهشان دوره هزينه راه خیلی میشه
- یک سال پیش
حرف نداره...
- یک سال پیش
سلام .درسته کار انجام میدن ولی خیلی کند حرف میزنن باگوشی صحبت میکنند بعد خیلی زشت برخورد میکنن خدانکنه سوالی داشته باشی جرات نمیکنی بپرسی
- یک سال پیش
اصلا رفتارشون انسانی نیست



