آبادان،قائم،بلوار چهل متری ذوالفقاری
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۲
۱۰ رأی- یک سال پیش
چرا پاسخگو نیستید اصلا واسه چی شماره تماس گذاشتید وقتی که میدونید جوابگوی مردم نیستید منم مشکل قلبی وتنفسی وهزار گرفتاری دیگه دارم همسایه ها بچه کوچیک وسالمند دارند وقتی شما به ما رحم نمیکنید کی بخواد رحم کنه توخونتون یا سرکارکولر روشن ومابیچاره ها از ساعت ۱۲تا الان برق نداریم الان بیست دقیقه به ساعت ۴عصره، خدا ازباعث و بانیش نگذره داره جونم بالا میاد جونتون درآد
- ۱۳ ماه پیش
تماسی پاسخگو نیستین چرا
- یک سال پیش
وقتی نمیخواین جواب بدین شماره تماس برا چی گذاشتین؟ بخدا که این شهر رو هواس
- یک سال پیش
وقتی تلفن رو پاسخ گو نیستید .چرا شماره تماس میزارید.در گرمای ۶۰ درجه دیگه قطع کردن برق اوج بی انصافیه
- یک سال پیش
به جای که برق را تو اوج گرما قطع کنید، اصلاع رسانی کنید ،بگید تو اوج گرما مصرف کولرهارو کم کنید تا به برقها فشار نیار قطع بشه بعد میبینید ،چه مردمانی داریم، درضم شماره تلفنی رسانه ای کنید که جوابگو باشید، به مردم احترام بذاریید تا ملت هم به شما احترام بذارنند، امیدوارم مسئول مربوطه بخونه وجوابگو باشه انشالاه
- یک سال پیش
سلام.خسته نباشید.ما میدونیم شماهااا خیلی زحمت میکشید و در اوج گرما لطف میکنید و زیر آفتاب سوزان زحمت میکشید تا برق رو وصل کنید.اپراتور محترم لطفااا وقتی تماس میگیریم جواب بدید.بخداااا گرمه.پختیم.🥴🥸📿💣
- یک سال پیش
چرا تماس میگیریم جواب نمیدید گرما مردیم
- یک سال پیش
وقتی قرار پاسخگو نباشید چرا تلفن گذاشتید
- یک سال پیش
لطفاً جوابگو تماس باشید الان 4ساعته برق توخونها نیس بچه کوچیک مریض داریم تو اوج گرما برقا قطع میکنید بفکر مردم باشید لطفا
- سه سال پیش
500 هزار دفعه تماس گرفتم در رابطه با قطعی برق خونه اما کسی پاسخگو نبود و جواب گوشی رو نمیدن لطفا پاسخگو باشید یا شماره تلفن رو حذف کنید این چه مسخره بازیه مردم مریض دارن
