شیراز،ترمینال باربری،بلوار ترابری بین فرزدقی و یقطین شمالی،ترمینال باربری
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۳٫۵
۸ رأی- ۱۶ ماه پیش
اصلا راضی نیستم.هم بسیار بدقول هستن و هم هزینه از سایر شعب وطن بیشتر میگیرن.یک نفر هم پاسخگو نیست.تلفن هم هیچوقت جواب نمیدن
- یک سال پیش
عالی بودن
- یک سال پیش
خدمت رسانی نامبروان
- سه سال پیش
اصلا جواب نمیدن
- سه سال پیش
اصلا تلفن پاسخ گو نیستن حیف این بک ستاره ای هم دادن


