بازار روز یاس ۱
بازار
ساعت کاری
پردیس،خ سردار قاسم سلیمانی بین خرمشهر و معلم
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱٫۸
۱۱ رأی- یک ماه پیش
کارگرهای افغان قسمت میوه فروشی خیلی بی ادب هستن هر دفه من رفتم با اعصاب خوردی برگشتم دیگه پامو اینجا نمیذارم هیچکسم نیست بهشون یاد بده اولین اصل کاسبی احترام به مشتریه.مدیریت ضعیف باشه همین میشه
- ۸ ماه پیش
متاسفانه ، نظارتی رو کار فروشندهها نیست.
- ۱۱ ماه پیش
واقعا بازار خوبی هست مخصوصا توی جنگ همه جی داشت نسبت به کیفیت قیمت خوبه
- ۱۷ ماه پیش
درباره بازارچه یاس روبروی خیابان معلم: وقتی از قسمت سبزیجات خرید می کنید مواظب باشید. من تا به حال 3 بار خرید کرده ام و وقتی به خانه رفته ام متوجه شدم که چیزهای را که برداشته ام، حساب شده ولی به من داده نشده است. خرید از قسمت سبزیجات را اصلا توصیه نمی کنم. یا با نهایت دقت خریدخودتان را چک کنید و کنترل کنید. افرادی که آنجا ایستاده اند اصلا قابل اعتماد نیستند.
- ۱۷ ماه پیش
قیمتها بالاست
- یک سال پیش
افتضاح من دیروز مرغ خریدم تاریخش واسه ۵ روز پیش بود انداختم سطل آشغال بو گند میداد
- یک سال پیش
قیمت دو برابر تره بار شهرداری تهران
- یک سال پیش
اون خانمی که تو حراست واقعا مشتری پرونی میکنه امروز به یه خانم توهین کرد واقعا افتضاح
- یک سال پیش
بازار اصلا نظم و نظام نداره هر کس هر کاری دوست انجام میده میدیریت کشک قیمتها از منطقه ۱ و ۲ تهران هم گرانتر ولی اسمش الکی بازار تره بار و برای کمک حال اقتصادی مردم هست و ۳ تا شماره جهت انتقاد و پیشنهاد گذاشتن هر ۳ خاموشه¿¿¿
- یک سال پیش
رفتار متصدی غرفه ها خیلی افتضاح بود اصلاً من که برای اولین بار رفته بودم،هزاران بار از رفتنم پشیمون شدم 👎👎👎👎
