بانک زیبایی
آرایش و پیرایش
زنانه
تهران،سعادت آباد،بلوار سرو غربی،خ ریاضی بخشایش،خ بهار چهارم پ ۷
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۲٫۶
۹ رأی- سه ماه پیش
سلام من کارهای ناخنمو انجام میدم خیلی خیلی راضیم اون امتیازم برای ناخن و احترامی که برای خانم صمدانی قایلم دادم رنگو لایتو احبا مو هم واقعا کارشون عالیه مخصوصا بیتا تمام ناخنکارا هم اخلاق عالی و مودب اما اما دوبار کار ابرومو انجام دادم افففففتضاح یه خانم لاغر انجام داد دفعه اول خراب کرد بعد تماس گرفتمکه این اکی نیستو ،، لطفا ترمیمشو کس دیگه بکنه که قبول نکردن و خودشم فقط به خاطر پول میکه بیا بشین دوروزم بگذره هزینه کامل میگیره اما من راضی نیستم و هزاربرابرشو ضرر میده قطعا
- دو سال پیش
سلام من ترمیم ناخنمو انجام میدم واقعا راضی هستم هم قیمتش مناسبه هم کارشون واینکه معطلی نداره
- دو سال پیش
بانک زیبایی به ارزونی معروف هست اما بدونید که هیچ ارزونی بی علت نیست . من ابروهامو لیفت کردم گفتن یک ماه ماندگاری داره ولی حتی یک روز هم ماندگاری نداشت .
- دو سال پیش
من امروز ترمیم کاشت ناخن انجام دادم خانومی که کار رو انجام دادن کاملا بی اعصاب بودن و رفتار مناسبی نداشتن تازه بخاطر اینکه لاک ناخنم شاین زدن مبلغ اضافی دریافت کردن که قبل انجام کار هیچ کجای تعرفه ها نگفته بودن بابت نوع لاک هزینه بیشتر دریافت میکنن
- دو سال پیش
من کار شید لب و فیبرز و خط چشم انجام دادم واقعا راضی بودم
- سه سال پیش
منم کاشت ناخن انجام دادم اصلا راضی نبودم
- سه سال پیش
سلام من اونجا کاشت ناخن انجام دادم خوب بود ولی کاشت مژه موقت یکماهه که فقط چسب مالی کرده بودن ومن اینقدر بد و ضایع بود که مجبور شدم بکنم و واقعا هزینه هاتون الکی مژه. موقت یکماهه رو زده بودن ۵۵ ولی از من ۲۰۰ گرفتن و. من هم از کارشون هم از قیمتشون شکایت دارم
- سه سال پیش
سلام من اونجا کاشت ناخن انجام دادم خوب بود ولی کاشت مژه موقت یکماهه که فقط چسب مالی کرده بودن ومن اینقدر بد و ضایع بود که مجبور شدم بکنم و واقعا هزینه هاتون الکی مژه. موقت یکماهه رو زده بودن ۵۵ ولی از من ۲۰۰ گرفتن و. من هم از کارشون هم از قیمتشون شکایت دارم
