بانک زیبایی

آرایش و پیرایش

  • ۲٫۶(9 نفر)
  • زنانه
  • تهران،سعادت آباد،بلوار سرو غربی،خ ریاضی بخشایش،خ بهار چهارم پ ۷

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۲٫۶

۹ رأی
  • سلام‌‎​‎‎​ من کارهای ناخنمو انجام میدم خیلی خیلی راضیم اون امتیازم برای ناخن و احترامی که برای خانم صمدانی قایلم دادم رنگو لایتو احبا مو هم واقعا کارشون عالیه مخصوصا بیتا‌‎‌​‌​ تمام ناخنکارا هم اخلاق عالی و مودب اما اما دوبار کار ابرومو انجام دادم افففففتضاح یه خانم لاغر انجام داد دفعه اول خراب کرد بعد تماس گرفتمکه این اکی نیستو ،،‌‎​‎‏‏ لطفا ترمیمشو کس دیگه بکنه که قبول نکردن و خودشم فقط به خاطر پول میکه بیا بشین دوروزم بگذره هزینه کامل میگیره اما من راضی نیستم و هزاربرابرشو ضرر میده قطعا

  • دو سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من ترمیم ناخنمو انجام میدم‌‎‌​‌​ واقعا راضی هستم هم قیمتش‌‎​‎‏‏ مناسبه هم کارشون واینکه معطلی نداره

  • دو سال پیش

    بانک‌‎​‎‎​ زیبایی به ارزونی معروف هست اما بدونید که هیچ ارزونی‌‎‌​‌​ بی علت نیست . من ابروهامو لیفت کردم گفتن یک‌‎​‎‏‏ ماه ماندگاری داره ولی حتی یک روز هم ماندگاری نداشت .

  • دو سال پیش

    من‌‎​‎‎​ امروز ترمیم کاشت ناخن انجام دادم خانومی که کار رو انجام دادن کاملا بی اعصاب بودن‌‎‌​‌​ و رفتار مناسبی نداشتن تازه بخاطر اینکه لاک ناخنم شاین زدن مبلغ اضافی دریافت کردن که‌‎​‎‏‏ قبل انجام کار هیچ کجای تعرفه ها نگفته بودن بابت نوع لاک هزینه بیشتر دریافت میکنن

  • دو سال پیش

    من‌‎​‎‎​ کار شید لب و‌‎‌​‌​ فیبرز و خط چشم‌‎​‎‏‏ انجام دادم واقعا راضی بودم

  • سه سال پیش

    منم‌‎​‎‎​ کاشت ناخن‌‎‌​‌​ انجام دادم‌‎​‎‏‏ اصلا راضی نبودم

  • سه سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من اونجا کاشت ناخن انجام دادم خوب بود ولی کاشت مژه موقت یکماهه که فقط چسب مالی کرده‌‎‌​‌​ بودن ومن اینقدر بد و ضایع بود که مجبور شدم بکنم و واقعا هزینه هاتون الکی مژه. موقت یکماهه‌‎​‎‏‏ رو زده بودن ۵۵ ولی از من ۲۰۰ گرفتن و. من هم از کارشون هم از قیمتشون شکایت دارم

  • سه سال پیش

    سلام‌‎​‎‎​ من اونجا کاشت ناخن انجام دادم خوب بود ولی کاشت مژه موقت یکماهه که فقط چسب مالی کرده‌‎‌​‌​ بودن ومن اینقدر بد و ضایع بود که مجبور شدم بکنم و واقعا هزینه هاتون الکی مژه. موقت یکماهه‌‎​‎‏‏ رو زده بودن ۵۵ ولی از من ۲۰۰ گرفتن و. من هم از کارشون هم از قیمتشون شکایت دارم