ساعت کاری
۳۵ متری قیطریه نبش کوچه صادقی پلاک ۹۳
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۴
۴۲ رأی- دو سال پیش
عالی است اگر کسی نخورده است یعنی یک سکه طلا گم کرده
- ۴ سال پیش
واااااااااای عالی عالی عالی بینظیرههه 🥰😍
جای خیلی شیک و زیبا و عالی هست بستنی های چند رنگشون خیلی خوشمزه هست
- ۴ سال پیش
ظاهر خوبی داره
- ۴ سال پیش
همه چی عالی. طعم های بی نظیر و پرسنل خوش برخورد. ارزشش رو داره که نیم ساعت تو صف منتظر بمونی و بعدش لذّت ببری.
- ۴ سال پیش
اسکوپ پسته اش عالیه
- ۵ سال پیش
بد نبود. کاراملیش یه کم به تلخی میزد.
ماست بستنی درجه یک. انتخابهای بعدی: بستنی لیمو، عسل و پنیر
- ۵ سال پیش
بستنی پستهای قشنگ کیفیت رو نشون میده. پر پستهس
- ۵ سال پیش
خوشمزه ترین و متنوع ترین بستنی فروشی تهران


























