ساعت کاری
قشم،بلوار گلستان، میدان امام قلی خان، جنب سیتی سنتر1، مجتمع سیمرغ
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۳٫۷
۳ رأی- ۵ ماه پیش
واقعا بستنی هاش و وافلش خوشمزست و ارزش امتحان رو داره
- ۶ ماه پیش
این کاربر نظر الکی داده مم عاشق وافل ام و این وافل از وافل های تهرانم بهتر بود . من خودم تهرانیم و شعبه های تهران همین مکلی رو رفتم و این شعبه قشم ش بهتر بود
- ۷ ماه پیش
بی ارزش. یه ذره بستنی حدود ۲.۵ دلار حساب کرد عکسهاش الکیه




