تنکابن،خیام،تقاطع طالقانی و میدان امام خمینی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۳
۴ رأی- یک ماه پیش
بشدت پرسنل بدخلقی دارن،کار نمیکنن و برای ی نسخه ساده باید نیم ساعت بیخودی منتظر بمونین. اخرین باره که پامو اینجا میزارم یک امتیاز هم زیادیش هست.
- یک ماه پیش
قیمتها رو هوا میزنن کمی انسانیت خوب چیزیه قیمت چیز دیگست اخرش با فاکتوری که میده 10تومن میکشه رو دارو سهم مالیت و هم از مردم میکنن اینا دیگه کین؟؟؟



