تهران،دولاب،خ. رحمتی،خ. آل آقا،خ. اکبر آبادی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۷
۶ رأی- ۶ ماه پیش
سلام و احترام با تشکر از مدیر مدرسه خانم خداشاهی جانم همچی طبق گذشته در کنار شما خوب پیش میره و ما بچه ها در کنار شما مدیر عزیز حس امنیت و آرامش میکنیم و با تشکر از انتخاب خوبی که نسبت به معلما داشتید.
- ۶ ماه پیش
سلام و احترام با تشکر از مدیر مدرسه خانم خداشاهی جانم همچی طبق گذشته در کنار شما خوب پیش میره و ما بچه ها در کنار شما مدیر عزیز حس امنیت و آرامش میکنیم و با تشکر از انتخاب خوبی که نسبت به معلما داشتید.
- ۹ ماه پیش
کادر و مدیریت عالی .مدیر بسیار کوشا و خلاق و دلسوز.فقط فضای سبز و حیات ها به نسبت کم است و چاره ای هم نبوده بابت بنا.
- یک سال پیش
عالی من 6 سال در این مدرسه هستم خیلی خوب هست.




