دبیرستان استعداد های درخشان شهید بهشتی
مدرسه
آبادان،فرودگاه،بلوار نیایش،فلکه انسی،بلوار آزادی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴
۶ رأی- ۵ ماه پیش
طبق تحقیق و صحبتی که برای ثبتنام فرزندم بعمل آوردم؛ نکته ی مثبت این مدارس: وجود فرزندان خانواده های سرشناس است ...نکته ی منفی: بخاطر اینکه اکثر دانش آموزان این مدرسه فرزندان خانواده های مرفه و با تحصیلات عالیه جامعه هستند، و تاکید این گونه مدارس مبتنی بر آموزش صرف و رقابت تحصیلی است ، دانش آموز هم تحت فشار خانواده و انتظارات خود و خانواده و مدرسه قرار می گیرد ، از طرفی چون خانواده ها اکثرا مرفه هستند فضایی لائیک و ضد دین دارند ،خروجی این مدارس؛ در دراز مدت حتی پس از گذران تحصیلات عالیه در خارج از کشور، دچار افسردگی ، اع.ت.ی.ا.د، پوچ گرایی، و ...می شوند، حتی دانش آموزانی که از طبقات ی پایین جامعه وارد این مدرسه می شوند در مواجهه با این همکلاسی های مرفه پس از فارغ التحصیلی دچار مقایسه، حسرت، آرزوهای سرکوب شده، تحقیر و خودنمایی کاذب میشوند، البته نیمی از فارغ التحصیلان این مدرسه، فقط از لحاظ فردی_درسی و نه اجتماعی انسان موفقی میشوند که آنهم حاصل تربیت ربات گونه ی این دانش آموزان است .
- دو سال پیش
بهترین مدرسه که تا حالا دیدم میبرن مسافرت شام و نهار هم روشون
- ۴ سال پیش
مدرسه بدرد نخوریه
