دبیرستان استعداد های درخشان شهید بهشتی

مدرسه‌

  • ۴٫۰(6 نفر)
  • آبادان،فرودگاه،بلوار نیایش،فلکه انسی،بلوار آزادی

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴

۶ رأی
  • طبق‌‎​‎‎​ تحقیق و صحبتی که برای ثبتنام فرزندم بعمل آوردم؛ نکته ی مثبت این مدارس: وجود فرزندان خانواده های سرشناس است ...نکته ی منفی: بخاطر اینکه اکثر دانش آموزان این مدرسه فرزندان خانواده های مرفه و با تحصیلات عالیه جامعه هستند، و تاکید این گونه مدارس مبتنی بر آموزش صرف و رقابت تحصیلی است ، دانش آموز هم تحت‌‎‌​‌​ فشار خانواده و انتظارات خود و خانواده و مدرسه قرار می گیرد ، از طرفی چون خانواده ها اکثرا مرفه هستند فضایی لائیک و ضد دین دارند ،خروجی این مدارس؛ در دراز مدت حتی پس از گذران تحصیلات عالیه در خارج از کشور، دچار افسردگی ، اع.ت.ی.ا.د، پوچ گرایی، و ...می شوند، حتی دانش آموزانی که از طبقات‌‎​‎‏‏ ی پایین جامعه وارد این مدرسه می شوند در مواجهه با این همکلاسی های مرفه پس از فارغ التحصیلی دچار مقایسه، حسرت، آرزوهای سرکوب شده، تحقیر و خودنمایی کاذب میشوند، البته نیمی از فارغ التحصیلان این مدرسه، فقط از لحاظ فردی_درسی و نه اجتماعی انسان موفقی میشوند که آنهم حاصل تربیت ربات گونه ی این دانش آموزان است .

  • دو سال پیش

    بهترین‌‎​‎‎​ مدرسه که تا حالا‌‎‌​‌​ دیدم میبرن مسافرت شام‌‎​‎‏‏ و نهار هم روشون

  • ۴ سال پیش

    مدرسه‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ بدرد‌‎​‎‏‏ نخوریه