دبیرستان مولانا
مدرسه
اندیشه،بلوار یاس،خ. لادن دهم
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۱
۲ رأی- ۹ روز پیش
این مدرسه تا زمانی صاحب داشت که مدیر و معاونش آقای شعبانی و مینایی و امیری بودن.. از بعد اونا دیگه مدرسه بیشتر شبیه پارک شده.. آقای شعبانی و مینایی و امیری واقعا تحصیل کرده و با تجربه بودن واقعا این کاره بودن میتونستن از پس شرایط بر بیان.. اما از بعد اونا انگار مسئولین بی تجربه و نابلدی جایگذین شدند.. بنظرم از ثبت نام تو این مدرسه صرف نظر کنید .. قبلا با وجود معلمانی مثل آقای حاتمی و کیوانی و ابراهیمی و رضایی و ... و مدیریت آقای شعبانی و معاونت آقایان مینایی و امیری مدرسهی بسیار معتبر و حرفهای تری بود اما الان واقعا توصیه نمیشه
- سه سال پیش
مدرسه کاملا مزخرف و معلم های بد اخلاق
