ساعت کاری
اهواز،کیانپارس،بلوار پهلوان شرقی بین اردیبهشت و بلوار شهید چمران
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۲۳ رأی- ۵ ماه پیش
خیلی راضی بودم واقعا👍🏻
- ۵ ماه پیش
بسیار عالی واقعا نتیجه گرفتم
- ۵ ماه پیش
عالی
- ۵ ماه پیش
وقت بخیر،دکترملک خیاط فوقالعاده ماهردرکارشان وخوشرو،دارای تمامی خصوصیات یک دکترحاذق رودارن،من که خیلییییییییییی راضیم
- ۵ ماه پیش
عالی
- ۵ ماه پیش
خانم دکتر هم از لحاظ حرفه ای و هم از لحاظ اخلاقی عالی بودن
- ۵ ماه پیش
خانم دکتر هم از لحاظ حرفه ای و هم از لحاظ اخلاقی عالی بودن
- ۵ ماه پیش
بسیار ماهر و مسلط هستن.
- ۵ ماه پیش
بنده حدود۶سال نیم هست برای منافذ وجای جوش تحت درمان خانم دکتر هستم وبسیار راضی هستم
- ۵ ماه پیش
خیلی عالیه هم رفتار و برخورد هم کار تخصصی.من که راضی م



.jpg?x-img=v1/crop,x_0,y_144,w_661,h_371/autorotate)
