دکا پست dekapost

دفتر پستی

  • ۱٫۷(50 نفر)
  • ساعت کاری

    1. چهارشنبه۸ صبح – ۵ عصر
    2. پنج‌شنبه۸ صبح – ۱:۳۰ ظهر
    3. جمعهکل روز بسته است
    4. شنبه۸ صبح – ۵ عصر
    5. یکشنبه۸ صبح – ۵ عصر
    6. دوشنبه۸ صبح – ۵ عصر
    7. سه‌شنبه۸ صبح – ۵ عصر
  • اصفهان،حسین آباد،خ ارتش نبش بن بست مرادی ۶۷

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۷

۵۰ رأی
  • ۸ روز پیش

    اصلاً‌‎​‎‎​ خوب نیست چند روزه منتظر‌‎‌​‌​ دریافت بسته هستم هنوز بدستم نرسیده‌‎​‎‏‏ میخوام خریدم را‌کنسل کنم میگن نمیشه

  • اصلا‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ خوب‌‎​‎‏‏ نیست

  • ۲۰ روز پیش

    افتضاحه.‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ یک‌‎​‎‏‏ کلام

  • ۲۴ روز پیش

    مضخرفترین‌‎​‎‎​ دفتر پستی!! بعد از ۱۰روز که با هزارتا پیگیری بسته پستی من شکسته‌‎‌​‌​ به دستم رسید و با اینکه بیمه بوده اصلا پاسخگو نیستن و الان‌‎​‎‏‏ ۱ماه من درگیر یه بسته پستی هستم آخرشم هیچی به هیچی!!! ۱ستاره هم زیادشه

  • یک ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ به نظرم زیاد خوب نیست چون من یه مرسوله داشتم هنوز بدستم نرسیده و‌‎‌​‌​ پیام اومده که آدرس پیدا نشد درصورتی که آدرس من کاملا شفافه حتی ثبت‌‎​‎‏‏ گوگل هم شده چون باغ رستوران ارم هستم و بارها وبارها تیپاکس برام مرسوله آورده

  • یک ماه پیش

    خودشون‌‎​‎‎​ یه تاریخی رو احتمالی میزنن با ساعتش آخر سر هم اون تاریخ دروغه تو باید ده ها بار با پشتیبانی‌‎‌​‌​ به تماس شوی بلاخره جواب میدن میگن مشکل برا بسته شما پیش اومده من هماهنگ میکنم به زودترین فرصت هفته‌‎​‎‏‏ آینده دستتون برسونه براشون مهم نیست تو چقدر عجله داره چرته همش جمع کنین آقا وقتی نمیتونی برسونین چرا تاهنوز هستین

  • یک ماه پیش

    خ‌‎​‎‎​ اهشا تخته کنید در آن پست را. اعصاب مشتری‌‎‌​‌​ ها را هم خرد نکنید. آخرین باری بود که‌‎​‎‏‏ با دکا پست کار کردم به غلط کردن افتادم

  • یک ماه پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ پست افتضاحی هستش نه پشتیبانی‌‎‌​‌​ درست نه سرعت ارسال مرسوله درست‌‎​‎‏‏ و نه شعب درست و حسابی

  • یک ماه پیش

    چرت‌‎​‎‎​ ترین پست جهان .یر کرده تو‌‎‌​‌​ اعصابمون یه کار اداری داشتیم که‌‎​‎‏‏ بخاطر این اداره مضخرف به فنا رفت

  • مزخرف‌‎​‎‎​ ترین شرکت ممکن الان نزدیک ۳‌‎‌​‌​ هفتس یه بسته دسته مامور توزیعه‌‎​‎‏‏ انگار میخواد اورانیوم جابه جا کنه