کافه رستوران رنسانس

کافه رستوران

  • ۳٫۸(35 نفر)
  • $$$قیمت بالا
  • صندلی کودک
  • مناسب برای تولد
  • پیک
  • فضای باز
  • ساعت کاری

    1. شنبه۱۱:۳۰ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    2. یکشنبه۱۱:۳۰ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    3. دوشنبه۱۱:۳۰ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    4. سه‌شنبه۱۱:۳۰ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    5. چهارشنبه۱۱:۳۰ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    6. پنج‌شنبه۱۱:۳۰ صبح – ۱۱:۳۰ شب
    7. جمعه۱۱:۳۰ صبح – ۱۱:۳۰ شب
  • تهران،سپهر،بلوار فرحزادی،خ. دادمان

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

امکانات

  1. صندلی کودکصندلی کودک
  2. مناسب برای تولدمناسب برای تولد
  3. پیکپیک
  4. فضای بازفضای باز

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۸

۳۵ رأی
  • غذای‌‎​‎‎​ کهنه‌‎‌​‌​ وبسیارگران‌‎​‎‏‏ متاسفانه

  • امروز‌‎​‎‎​ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ ، با دوستم برای صرف صبحانه به این کافه رستوران رفتیم ، متاسفانه با برخورد و استقبال بسیار بد آقایی با تیشرت سفید روبرو شدیم که احساس کردیم که نباید به کافه میرفتیم . بعد از تلاش‌های بسیار جهت اسکن منو و ناموفق بودن‌‎‌​‌​ ، درخواست منو داشتیم و ایشون فرمودند که از اسنپ ، منو را ببینید . و اونقدر رفتار این آقا زشت ،و به دور از ادب و احترام بود که ماندن و صرف صبحانه در این کافه را به دور از شان و شخصیت خودمان دیدیم و از کافه‌‎​‎‏‏ خارج شدیم . بنده استاد دانشکاه هستم و من و تمام مشتریها برای خودمون شخصیت داریم و متاسفانه پرسنل این کافه ، هیچگونه آموزشی دریافت نکرده اند و از نحوه ی برخورد با مشتری ، و ادب و احترام اطلاع ندارند. اگر امکان داشت امتیاز صفر درج میکردم .

  • سه ماه پیش

    محیط‌‎​‎‎​ کافه زیباست ولی به هیچ عنوان واسه سورپرایز تولد پیشنهاد نمیکنم هیچ ارزشی قائل نمیشن منیج کردنشون صفره ما واسه سورپرایز تولد رفتیم قرار بود بعد از شام کیکو بیارن اصن یادشون رفته بود بعد که خودم رفتم یادآوری کردم گارسون کیک و گلو همینجوری آورد گزاشت جلو کسی که‌‎‌​‌​ قرار بود سورپرایز بشه بدون هیچ حرفی فندک هم داد دستش که خودش روشن کنه جدا از اینها ما قبل از اینکه سفارشمونو بخان بیارن از جایی که نشسته بودیم جابه جا شدیم به یه میز جدید رفتیم که هنوز تمیز نشده بود بازم با برخورد بد همون گارسون روبه‌‎​‎‏‏ رو شدیم که چرا جابه جا شدین فقط سفارش های مهمان قبلی رو برداشتن بدون تمیز کردن میز، و سفارش مارو روی میز دیگه ای گزاشت و رفت خودمون پا شدیم غذامون برداشتیم که زشت ترین کار ممکن بود به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنم سرویس دهی افتضاحه به معنای واقعی کلمه

  • ۱۱ ماه پیش

    کیفیت‌‎​‎‎​ غذا و یا حتی کیک ها بشدت پایین و مونده هست.‌‎‌​‌​ حجم غذا نسبت به قیمت اصلا مناسب نیست. برخورد و سرویس‌‎​‎‏‏ دهی افتضاح . بار اول و آخر بود که رفتم اینجا .

  • خیلی‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​ الکی‌‎​‎‏‏ گرونید

  • همبرگر‌‎​‎‎​ خوشمزه ای‌‎‌​‌​ دارد. فضای‌‎​‎‏‏ رستوران زیباست.

  • سه سال پیش

    سالاد‌‎​‎‎​ مخصوص رنسانس سفارش دادم و موهیتومارگایتا، سس سالادش اصلا دوست‌‎‌​‌​ نداشتم و موهیتو هم شیرینیش زیاد بود، در کل از سفارشم‌‎​‎‏‏ راضی نبودم، اما محیط خوبی داره و پرسنل بسیار محترم هستند

  • مدیریت‌‎​‎‎​ قوی سرویس‌‎‌​‌​ دهی بی‌نظیر،‌‎​‎‏‏ برخورد عالی پرسنل

  • سه سال پیش

    غذا‌‎​‎‎​ خوب،‌‎‌​‌​ اما‌‎​‎‏‏ نسبتا گران‌قیمت

  • غذای‌‎​‎‎​ خوشمزه فضای‌‎‌​‌​ خوب و‌‎​‎‏‏ پرسنل عالی

دربارهٔ این مکان

رستوران رنسانس در محله سپهر تهران و در بلوار فرحزادی،خیابان دادمان واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند اریکه ایرانیان و بستنی جلاتو و شیرینی بی بی و بیمارستان آتیه و پمپ بنزین جایگاه ۱۹۵ فرحزادی قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس آتیه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان داده‌اند.

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک کافه رستوران رنسانس