رستوران سلف سرویس ملی

رستوران

  • ۳٫۰(2 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳

۲ رأی
  • ۶ ماه پیش

    فوق‌العاده‌‎​‎‎​ خوش طعم رفتار و‌‎‌​‌​ احترام عالی پرسنل چلوگردن‌‎​‎‏‏ و پیشنهاد میکنم عالیه

  • ۹ ماه پیش

    ما‌‎​‎‎​ رفتیم زرشک پلو با مرغ و کباب کوبیده گرفتیم ، هر دو‌‎‌​‌​ افتضاح بود. مخصوصا مرغش. مزه کهنه میداد و فقط با رب طعم‌‎​‎‏‏ دارش کرده بودن. اصلا به هیچ کس پیشنهاد نمیکنم برن این رستوران.

مکان‌های مشابه نزدیک رستوران سلف سرویس ملی