ساعت کاری
تهران،مجیدیه،خیابان استاد حسن بنا،بین کوچه سعیدی و ابوالحسنی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
امکانات
پیک
مناسب برای تولد
موزیک زنده
صندلی کودک
پارکینگ اختصاصی
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴
۲۳ رأی- ۱۰ ماه پیش
با سلام . من کوبیده و جوجه گرفتم کوبیده شور بود اگر نمکش رو کمتر کنید خوبه و اینکه لیمو ترش رو داخل برنج گذاشته بودید و این بهداشتی نیست ، و قیمت غذا به نظر من نسبت به کیفیت گران بود. (یک پرس کوبیده مخصوص و یک پرس میکس و سه عدد نوشابه مبلغ یک میلیون و چهارصد و هفتاد و هفت هزار تومن )😯
- سه سال پیش
رستوران خوبیه . کیفیت غذاش عالیه واقعا عالی
- ۴ سال پیش
سفره افطار افتضاح
- ۴ سال پیش
فضای خوبی داره، از رستوران های قدیمی تهرانن. سفارش دیزی دادیم که عالی بود.
- ۴ سال پیش
فضای خوبی داره و یکی از رستوران های قدیمی تهران است و کیفیت غذا عالی بود و قیمت مناسبی داشت و جا پارک سخت پیدا میشه کرد
- ۴ سال پیش
کیفیت غذا در حد متوسط جای پارک اتومبیل ندارد قیمت ها هم در حد متوسط
- ۴ سال پیش
خیلی خوشمزه با قیمت و کیفیت عالی. سرویس هم خیلی خوب بود و طراحی فضا هم زیبا بود.
- ۴ سال پیش
من همیشه سفارشم ،کبابشونه و چند بار که خوردم عالی بوده و آبدار و نان داغشونم در کنارش خیلی میچسبه ،حتما امتحان کنید.
- ۴ سال پیش
دسترسی راحتش به وسایل نقلیه عمومی خیلی برای من که ماشین ندارم خوبه.
- ۴ سال پیش
دکور خاص و منحصر به فردی داشت،داخل دیوار ها ، چه از بیرون و چه از داخل با ظروف قدیمی تزیین شده و خیلی نوستالژیک بود.


































