سالن آرایش و زیبایی ابری

آرایش و پیرایش

  • ۳٫۱(7 نفر)
  • تهران،فردوسی،خ. دماوند،خ. انقلاب

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳٫۱

۷ رأی
  • دو ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ اصلا معنی این همه بازخورد منفی رو نمیدونم کار کوتاهی عالیه عالی به‌‎‌​‌​ تمام معنا هر جا رفتم خراب کردن یه جوری کوتاه میکنه تابحال این مدلی‌‎​‎‏‏ ارایشگر ندیدم من همیشه میرم اینجا برای کوتاهی هر چی بگم خوبه کم گفتم

  • ۹ ماه پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ حیف از پول که به اینها بدید. کوتاهی مو افتضاح. 480هزارتومن میگیرن موی خیس را بعداز کوتاهی حتی با یک سشوار ساده خشک نمیکنند. میگن برو خودت‌‎‌​‌​ با سشوار خشک کن. اگر سشوار میخوای باید یک فیش دیگه بگیری درحالیکه شما هرآرایشگاه دیگه که برید بعد از کوتاهی سشوار میکندد که ایراد مو مشخص‌‎​‎‏‏ شود و دوباره اصلاح کنند. واقعا یک کوتاهیی الکی با چهار تاقیچی که اصلا موشکل نمیگیره. فقط از اسمش استفاده میکنند وگرنه خدمات صفر و پول بیخود میگیرند

  • ۱۱ ماه پیش

    بی‌‎​‎‎​ ادبی کارنانش‌‎‌​‌​ به شدت‌‎​‎‏‏ ازار دهندست

  • دو سال پیش

    کار‌‎​‎‎​ میکاپ بسیار بسیار‌‎‌​‌​ افتضاح بود اصلا راضی‌‎​‎‏‏ نبودم هرگز پیشنهاد نمیکنم