تهران،فردوسی،خ. دماوند،خ. انقلاب
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۱
۷ رأی- دو ماه پیش
من اصلا معنی این همه بازخورد منفی رو نمیدونم کار کوتاهی عالیه عالی به تمام معنا هر جا رفتم خراب کردن یه جوری کوتاه میکنه تابحال این مدلی ارایشگر ندیدم من همیشه میرم اینجا برای کوتاهی هر چی بگم خوبه کم گفتم
- ۹ ماه پیش
واقعا حیف از پول که به اینها بدید. کوتاهی مو افتضاح. 480هزارتومن میگیرن موی خیس را بعداز کوتاهی حتی با یک سشوار ساده خشک نمیکنند. میگن برو خودت با سشوار خشک کن. اگر سشوار میخوای باید یک فیش دیگه بگیری درحالیکه شما هرآرایشگاه دیگه که برید بعد از کوتاهی سشوار میکندد که ایراد مو مشخص شود و دوباره اصلاح کنند. واقعا یک کوتاهیی الکی با چهار تاقیچی که اصلا موشکل نمیگیره. فقط از اسمش استفاده میکنند وگرنه خدمات صفر و پول بیخود میگیرند
- ۱۱ ماه پیش
بی ادبی کارنانش به شدت ازار دهندست
- دو سال پیش
کار میکاپ بسیار بسیار افتضاح بود اصلا راضی نبودم هرگز پیشنهاد نمیکنم



