ساعت کاری
تهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان ستانی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۵
۲ رأی- ۱۱ ماه پیش
عالی من اونجا کار ابرو انجام دادم و کار ناخن عالبببببییییی بودن رفتار خوب درجه یک و حرفه ای
- ۱۱ ماه پیش
خواستم نظرم رو در مورد تجربه ای که در سالن خانم جاهد داشتم بگم ، سر کار خانم جاهد سابقه ای چندین ساله در کار تاتو و ارایش صورت دارن مخصوصا کار ابرو و چشمشون بی نظیر هستش من خط چشم و فیبروز ابرو انجام دادم دوست داشتم کار طبیعی باشه که واقعا خیلی نچرال انجام شد و بی نهایت راضی هستم

