ساعت کاری
تهران،ایرانشهر،خ طالقانی،خ ایرانشهر،خ سمیه،پ ۱۹۲
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۵
۵ رأی- دو ماه پیش
من کار لیفت مژه و ابرو انجام دادم، خیلی راضی بودم موادشون احساس میکنم خیلی خوب بود برای ناخن هم لمینیت انجام دادم واقعا کارشون خوب بود ممنونم از پرسنل😍
- سه ماه پیش
محیط خیلی شیک و دلنشین بود، ناخونامو درست کردم خیلی راضی بودم😍
- سه ماه پیش
من در سالن زیبایی ارغوان لیفت ابرو و اکستنشن مژه انجام دادم.کارشون خیلی خوب بود. رفتارشون بسیار گرم و صمیمی بود. با توجه به سلیقه من کار انجام دادن. خیلی راضی بودم . ممنون از سالن زیبایی ارغوان













