ساعت کاری
کرج،کوی زنبق،بلوار امام خمینی،خ ارکیده غربی روبروی اداره پست پلاک۱ واحد ۱۲
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۹
۶۹ رأی- یک ماه پیش
تو ایام جنگ که ببشتر سالنها بسته بودن این سالن فعال بود و شب عید خیلی شلوغی داشتن تو قیمت منصف و تو کیفیت تو منطقه حرف اولو میزنن من قبل از هرمین چندتا سالن دیگه تو زنبق رفتم که اصلا قابل قیاس نیستن از همه پرسنل تشکر ویژه دارم از فاطیما خانم فرشته خانم مینا خانم الهه خانم معصومه جان غزال جان سحر خانم نسترن خانم سعیده جان و .... کمال تشکر دارم
- یک ماه پیش
باسلام با توجه به دریافت خدمات سالن در این مجموعه نظرم رو اعلام میکنم: سالن در ارائه کیفیت خدمات زیبایی کاملا ضعیف هستند، اما برای دریافت هزینه منصف هستند. نقطه ضعف مجموعه این هست که کل خدمات با ۲نفر که مسول انجام چندین کار مختلف هستند اداره میشه. متاسفانه سالن بدون مدیریت و نظارت در نوبت دهی و وقت مشتری خدماتی رو ارائه می دهند. امیدوارم که در جهت بهبود وضعیت موجود تغییراتی اعمال شود، تا مشتری ها رضایت کامل رو داشته باشند، و صرفا به خاطر دریافت هزینه های پایین تر به این مجموعه مراجعه نکنند.
- سه ماه پیش
فوق العادست کارشون خودم و دوستم برای مراسم عقد رفتیم پیششون و
- ۵ ماه پیش
عالی
- ۷ ماه پیش
من پیششون براشینگ رفتم، کارشون خوب نبود. ولی اصلاح صورت خوب بود.
- ۸ ماه پیش
عالی
- ۸ ماه پیش
تمامی لاینهاشون فعال هست و تخصصی کار میکنن به نظرم بهترین سالن زیبایی مهرشهر هرمین هست
- ۸ ماه پیش
مدیریت عالی و پرسنل پر انرژی و خوشبرخورد رعایت بهداشت در انجام خدمات سالن دنج و آرامش بخش 😁❤️✨
- ۸ ماه پیش
نیاز به تعریف ندارین بهترین هستین تو کرج
- ۹ ماه پیش
کارشون واقعا حرف ندارن 5ساله مشتریشون هستم تا حالا همه کارهای من به خوبی انجام شده و همیشه خوش رو و خوش رفتار بودن مخصوصا خود فاطیما خانم













