ساعت کاری
تهران،تهرانپارس،خ. آرش تیرانداز،خ. حسینی پلاک ۸۴
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۳٫۵
۱۴ رأی- دو سال پیش
کارشون خیلی بده.الکی پول مفت میگیرن این درست نیست.اکثر مواد هاشون هم تاریخ گذشته و مارک درجه۳ هست.اینایی که هم کامنت گذاشتن میگن عالی از خود پرسنل این آرایشگاه بد هست
- دو سال پیش
عالی 😍👏🏻
- سه سال پیش
خیلی بد
- سه سال پیش
الکی معروف شده منم اشتباه کردم کار عروسیم رو اونجا انجام دادم
- ۴ سال پیش
آرایشگاه خوبیه من از کار ناخن و ابرو بسیار راضی هستم
فقط الکی اسم در کرده
- ۵ سال پیش
عالی











