ساعت کاری
تهرانپارس نرسیده به چهار راه تیرانداز،بین 154و 156شرقی پلاک119
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
امکانات
پیک
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۷
۱۴ رأی- سه سال پیش
سلام ،چرا پاستا هاتون فیله مرغ نداره ،قبلا کیفیت غذاتون خیلی بیشتر بود
- سه سال پیش
ساندویچ مخصوصش معمولی بود ولی پاستاش خیلی خیلی بد بود
- سه سال پیش
قیمت ها خیلی زیاده و ساندویچ ها هم خیلی کوچک وبیکیفیت هستند و اصلا سير کننده نیست!!!
- ۴ سال پیش
ساندویچ ژامبون با پنیر فراوون چیزیه که من و مشتری دائم باماهاس میکنه.
- ۴ سال پیش
علاوه بر خود ساندویچ که خوشمزه است، بسته بندی اش هم جذابه. این نشون میده که به جزئیات توجه میکنن و من برام مهمه که اینطور باشه.
- ۴ سال پیش
جای کوچیکیه، من تا حالا توی خود فست فود غذا نخوردم، اما ساندویچ بیکن ازشون گرفتم و بیرون خوردم. کیفیت ساندویچش خوب بود.
- ۴ سال پیش
سس به قدر کافی توی ساندویچ هاشون هست، من ساندویچ مخصوص باماهاس رو امتحان کردم که خیلی راضی بودم.
- ۴ سال پیش
خیلی مهمه که نون ساندویچ خیلی خشک نباشه یا وا نره، باماهاس از این نظر واقعا خوبه، نون مناسبی برای ساندویچ هاش میده.
- ۴ سال پیش
من و دوستم دو تا ساندویچ سفارش دادیم که باهم بخوریم، یکی از ساندویچ ها خیلی خوب بود اما کوکتلش رو دوست نداشتیم. شاید هم ذائقه ما نبوده.
- ۵ سال پیش
هیولا بیکن رو حتما امتحان کنین، البته باید بدونین که این ساندویچ چیپس هم داره، اگه خوشتون نمیاد باید بهشون بگین.















