رشت،کوی فرهنگیان،بلوار امام خمینی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۵
۸ رأی- یک ماه پیش
اخلاق صفر واقعا برخوردش بی ادبانه و جوری بود که از یخچال خواستم نوشابه بردارم دعوام کرد و گفت چیدمانم بهم میخوره،جواب سلام بلد نیست و قیافه عصبانیش جوریه که واقعا میخواد بزنه آدمو.همبرگرش هم کوچیکه و طعمش خوب بود ولی قیمتش در حد رستورانهای بالاشهر.
- ۵ ماه پیش
رفتار پرسنل صفر ولی غذاش بد نیست
- یک سال پیش
غذاش خوبه. ولی آدم بیخود، بد برخورد و مزخرفیه. توصیه میکنم به آدمایی بها بدید که مودبن و سعی میکنن تجربه ای فراتر از یه ساندویچ خوب بهتون بدن. خوشبختانه رشت غذاخوری خوب زیاده
- یک سال پیش
حجمش کم ولی همبرگر خوشمزه ای داشت . قیمت هم از صد و پنجاه به بالا بود
دربارهٔ این مکان
ساندویچ بهمن در کوی فرهنگیان رشت و در بلوار امام خمینی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند رستوران حسن رشتی و پمپ بنزین سلطانی و سوپرمارکت بیست و دانشگاه پیام نور و شهرداری منطقه پنج رشت قرار گرفته است. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۵ از ۵ را به این مکان دادهاند.





