ساعت کاری
شهر تهران محله چهارصد دستگاه کنارگذر امام علی خیابان عزیزی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۲
۸ رأی- یک سال پیش
من بهشون مراجعه کردم از کارشون هم راضی بودم، پول خوب میگیرن ولی کار خوب بهت تحویل میدن،اطلاعاتشون هم خیلی خوبه، واقعا تمیز و مرتب و روی اصول کار انجام میدن، کار خوب ، پول خوب
- یک سال پیش
کارشون عالی خوش اخلاق تابستان سرشون خیلی شلوغه تو فصل سرما رفتم کارمو با حوصله انجام داد
- یک سال پیش
کاربلد و با اخلاق شارژ گاز و روغن رو با دستگاه انجام میدن به طوری جلو دریچه کولر ها میده
- سه سال پیش
تعمیرات کولر پاترول بلد نیستند. گفتم الکی نرین
- ۴ سال پیش
تعریفایی که تو نت بود کار خودشون بود، هرچتد کارشون بد نبود، ولی بخاطر فقط ۱۱ روز از سال جدید گذشته بود۲۰۰ برده بود رو قیمت گاز کولر. انسانی نیست کارشون


