تهران،دانشگاه تهران،خ انقلاب،پ ۱۳۴۹
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۱
۳ رأی- ۲۹ روز پیش
نبرید گوشی تونو خراب میکنه کلی شکایتی دارن یکیش خودم شما هم شکایت دارین ازش برین اتحادیه موبایل یک ال سی دی بلد نیستن عوض کنن جای دیگه گوشی رو خراب میکنن من الان ۳ هفته است درگیر این موضوع و شکایت تو اتحادیه هستم شما دیگه نیارید گوشی تونو اگه هم آوردین خراب کرده برید اتحادیه شکایت کنید تا اتحادیه تکلیف این تعمیراتی بدون تخصص مشخص کنه
- ۷ ماه پیش
متاسفانه دوتا گوشی آیفون بردیم ال سی عوض کردن ازگوشی نمیتونیم استفاده کنیم باید بزاریم رو اسپیکر صحبت کنیم
- ۹ ماه پیش
یه تلفن همراه گذاشته و اصلا پاسخگو نیستند



