تهران،پونک جنوبی،بزرگراه ستاری،بلوار میرزابابایی،پ ۱۳۴
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۴٫۲
۵ رأی- دو ماه پیش
ما دوسال هست که از مشتریان شعبه میرزابابایی شیلا هستیم،همیشه کیفیت غذاهاشون خوب بوده و از زحمات همه ی کادر این شعبه متشکریم🙏🏻🌸
- دو سال پیش
سیب زمینی بسیار سفت و خشک و مانده بود سیب زمینی سفارش ندید چون ماندست و برندش خوب نیست برعکس اینکه میگن برند هست متاسفانه حیف این فست فود برای سیب زمینی با کیفیت پایین
- دو سال پیش
من سفارش غذا دادم و بعد از اين كه غذا رو تحويل گرفتم از قسمت كيفيت غذا تماس گرفتن و جوياي كيفت غذا شدن ممنون از گروه خوب شيلا و اقاي كني عزيز كه پيگير كيفيت غذا بودن







