ساعت کاری
مشهد انتهای پنج سه ۳کیلومتربعد از کمربند سبز سه راهی به سمت برزش آباد اولین ورودی خاکی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳
۱۹ رأی- ۴ ماه پیش
من پارسال دادم کارشون عالی بود ولی امسال به عروسم پیشنهاد دادم همه قالی هاش رو داداصلا دیگه کارشون قابل قبول نیست پاسخگو هم نیستن من شرمنده عروسم شدم
- ۶ ماه پیش
واقعا تمیز و به موقع تحویل دادند اینکه مطمئن هستم واقعا شستشو با آب انجام میدن خیلی خوبه عالی ...
- ۶ ماه پیش
من همیشه قالیشویی ایران سال ۵۱ تاسیس جاده سنتو کارخانه و کوچه سجادی دفتر ، به خانواده و دوستان معرفی میکنم جوابگویی برخورد اپراتور عالی و خدمات سرویس کارها بالا یمتها هم طبق نرخ اتحادیه
- ۹ ماه پیش
اصلا خوب نیست هم کثیف میشوره هم قیمتی که ازاول گفته بالاترمیگیره
- ۹ ماه پیش
اصلا خوب نیستن فقط دنبال پول اضافه هستن گفتن متری ۴۰ باز موقع تحویل میگن با نانو بشوریم که درست شسته شه، اضافه تر میشه کلی بعد موقعی که دید من گربه دارم گفت بابت موی حیوون ۱۰۰ اضافه میشه که اصن مویی روی فرش نبود انعام هم به زور میخوان بگیرن بابت طبقه اول ۲۰۰ تومن حداقل چون تایمی که گفتن نبودم مجدد ۴۰۰ هزینه حمل گرفتن کارشونم چیزه خاصی نداره اصن دیگه نمیدم اینجا
- ۱۵ ماه پیش
از لحاظ تمیزشویی که خوب هست من راضی بودم فقط یک فرش ۶ متری داشتم چون بنفش و سفید بود قسمت سفیدش زرد بود و راضی نبودم ولی فرشای ۱۲ متری و ۹ متری رو تمیز شسته بودن فقط اینقدر ادعا کردن که شست و شوی ویژه هزینش ۱۰۰ تومن بیشتره اگر شست و شوی ویژه بشه فرشا نمیشکنه ولی بازم فرشامون شکسته بود بعضی جاهاش و اینکه روشم پر اشغال بود این همه تمیزکاری کرده بودم مجبور شدم دوباره جارو کنم همینو بزارین خب داخل پلاستیک بلاخره اون وانت هایی که توش قالی هارو میزارین کثیفه داخل پلاستیک بزارین حداقل کثیف نشه این همه پول از ادم میگیرین ولی فقط ادعا دارین😡😡😡
- ۱۶ ماه پیش
اصلا مثل قدیم خوب نیست. تازه پول ایاب و ذهاب میگیرن. هیچ جا اینطور نیست.
- ۱۶ ماه پیش
افتضاح هیچکدام از تلفن ها رو جواب نمیدن ۴ یا ۵ روز حداقل باید تو نوبت باشی بعد این همه وقت پرسنلشون میان میگن برای طبقه سوم باید ۲۰۰ هزار تومان اضافه پرداخت کنین که اینو از قبل هماهنگ نمیکنن
- یک سال پیش
منظم و تمیز مثل همیشه عالی ...
- یک سال پیش
۶ قالی دستباف را بدون ایراد ، نظافت و جاجیم دوزی کردند !





