هتل و اقامتگاه بوم‌گردی عمارت اعیانی

هتل

  • ۴٫۶(9 نفر)
  • گرگان - آفتاب ۱۹ - کوچه میراث فرهنگی (تقوی‌ها) - انتهای کوچه

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۴٫۶

۹ رأی
  • سه ماه پیش

    جالبه‌‎​‎‎​ که دیدم یکی دو نفر دیگم گفتن موقع جنگ اینجا بودن. منم با خانوادم اینجا اومدیم و دو‌‎‌​‌​ روز موندیم. خاطره خوبی برای خانواده من درست کردن و باعث حال خوب ما شدن. من اون موقع‌‎​‎‏‏ حاضر بودم هرچقدرم که شده پول خرج کنم تا توی آرامش باشیم. اینجارو واقعا خدا رسوند. خیلی لذت بردم.

  • سه ماه پیش

    اتاقاشونو‌‎​‎‎​ دوست داشتم. ما دوتا اتاق گرفتیم که ب هم کانکت بود. امکانات فول بود. راحت بودیم و صبحانه هم چندتا آیتم سرد و گرم بود ک خودشون‌‎‌​‌​ میارن. سلف نیست ولی کامله و واقعا حلال‌واری کار میکنن. صبحانه ب ساعت دلخواه ما بود و توی حیاط سرو میشه ک خیلی باصفاس و خیلی حال‌‎​‎‏‏ میده. ما ۶ نفر کیف کردیم. خیلی هم تمیز بود و اتاق بوی تمیزی میداد. هتل کوچیک ولی درجه یکیه و پولشم می ارزه. حتما پیشنهاد میکنم

  • سه ماه پیش

    اتاقاشونو‌‎​‎‎​ دوست داشتم. ما دوتا اتاق گرفتیم که ب هم کانکت بود. امکانات فول بود. راحت بودیم و صبحانه هم چندتا آیتم سرد و گرم بود ک خودشون‌‎‌​‌​ میارن. سلف نیست ولی کامله و واقعا حلال‌واری کار میکنن. صبحانه ب ساعت دلخواه ما بود و توی حیاط سرو میشه ک خیلی باصفاس و خیلی حال‌‎​‎‏‏ میده. ما ۶ نفر کیف کردیم. خیلی هم تمیز بود و اتاق بوی تمیزی میداد. هتل کوچیک ولی درجه یکیه و پولشم می ارزه. حتما پیشنهاد میکنم

  • سه ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ توی اتاق vip اقامت داشتم ک همه چیز کامل بود. حمام و سرویس تمیز اما کمی کوچیک بود ولی امروزی بودنش و تمیزیش خوب بود.‌‎‌​‌​ توی سرویس عود و شمع داشتن. این دقت ب جزییات رو دوست داشتم ترکیب سنت و مدرنیسم رو پیاده کردن و سلیقه ب خرج دادن. لوازم‌‎​‎‏‏ بهداشتی هم کامل بود. با وجود اینکه موقع جنگ اینجا اقامت داشتم قیمتشون منطقی بود و مثل خیلی جاها قیمت سر گردنه روی اتاقا نذاشته بودن

  • سه ماه پیش

    افتزاههههه‌‎​‎‎​‌‎‌​‌​‌‎​‎‏‏

  • سه ماه پیش

    واقعا‌‎​‎‎​ از تمیزی و نظافت و امکاناتشون خیلی خوشم اومد و با وجودفضای‌‎‌​‌​ کوچیکشون انتظار این امکانات رو نداشتم. صبحانه کاملی ارایه کردن و داخل اتاق‌‎​‎‏‏ هم خوراکی کامل و رایگان بود. این برای من مهم و جالب بود.

  • بسیار‌‎​‎‎​ ساکت و آروم بود و خواب خیلی راحتی داشتم صبحم با صدای پرنده بیدار شدم. واقعا عشق کردم.‌‎‌​‌​ من روی تمیزی حساسم و نظافت اتاقشون نظرمو جلب کرد. اتاق بوی خوب میداد و ملحفه ها هم‌‎​‎‏‏ تمیز و خوش بو بودن. لوازم بهداشتی هم کامل بود فضای حیاط هم دلنشین بود. کلا فضاشو دوست داشتم

  • ۷ ماه پیش

    به‌‎​‎‎​ لحاظ موقعیت مکانی در بهترین لوکیشن برای دیدن مرکز شهر و حس و حال کوچه‌های قدیمی‌‎‌​‌​ گرگان و ۱ دقیقه ای از بازار قرار داره. بسیار تمیز و زیبا با حس حال‌‎​‎‏‏ واقعی یه خونه قدیمی که ارزش اصلی اینجاست محیط بسیار آرام و دنج و میزبانی خوب

مکان‌های مشابه نزدیک هتل و اقامتگاه بوم‌گردی عمارت اعیانی