هتل و اقامتگاه بومگردی عمارت اعیانی
هتل
گرگان - آفتاب ۱۹ - کوچه میراث فرهنگی (تقویها) - انتهای کوچه
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۶
۹ رأی- سه ماه پیش
جالبه که دیدم یکی دو نفر دیگم گفتن موقع جنگ اینجا بودن. منم با خانوادم اینجا اومدیم و دو روز موندیم. خاطره خوبی برای خانواده من درست کردن و باعث حال خوب ما شدن. من اون موقع حاضر بودم هرچقدرم که شده پول خرج کنم تا توی آرامش باشیم. اینجارو واقعا خدا رسوند. خیلی لذت بردم.
- سه ماه پیش
اتاقاشونو دوست داشتم. ما دوتا اتاق گرفتیم که ب هم کانکت بود. امکانات فول بود. راحت بودیم و صبحانه هم چندتا آیتم سرد و گرم بود ک خودشون میارن. سلف نیست ولی کامله و واقعا حلالواری کار میکنن. صبحانه ب ساعت دلخواه ما بود و توی حیاط سرو میشه ک خیلی باصفاس و خیلی حال میده. ما ۶ نفر کیف کردیم. خیلی هم تمیز بود و اتاق بوی تمیزی میداد. هتل کوچیک ولی درجه یکیه و پولشم می ارزه. حتما پیشنهاد میکنم
- سه ماه پیش
اتاقاشونو دوست داشتم. ما دوتا اتاق گرفتیم که ب هم کانکت بود. امکانات فول بود. راحت بودیم و صبحانه هم چندتا آیتم سرد و گرم بود ک خودشون میارن. سلف نیست ولی کامله و واقعا حلالواری کار میکنن. صبحانه ب ساعت دلخواه ما بود و توی حیاط سرو میشه ک خیلی باصفاس و خیلی حال میده. ما ۶ نفر کیف کردیم. خیلی هم تمیز بود و اتاق بوی تمیزی میداد. هتل کوچیک ولی درجه یکیه و پولشم می ارزه. حتما پیشنهاد میکنم
- سه ماه پیش
من توی اتاق vip اقامت داشتم ک همه چیز کامل بود. حمام و سرویس تمیز اما کمی کوچیک بود ولی امروزی بودنش و تمیزیش خوب بود. توی سرویس عود و شمع داشتن. این دقت ب جزییات رو دوست داشتم ترکیب سنت و مدرنیسم رو پیاده کردن و سلیقه ب خرج دادن. لوازم بهداشتی هم کامل بود. با وجود اینکه موقع جنگ اینجا اقامت داشتم قیمتشون منطقی بود و مثل خیلی جاها قیمت سر گردنه روی اتاقا نذاشته بودن
- سه ماه پیش
افتزاههههه
- سه ماه پیش
واقعا از تمیزی و نظافت و امکاناتشون خیلی خوشم اومد و با وجودفضای کوچیکشون انتظار این امکانات رو نداشتم. صبحانه کاملی ارایه کردن و داخل اتاق هم خوراکی کامل و رایگان بود. این برای من مهم و جالب بود.
- سه ماه پیش
بسیار ساکت و آروم بود و خواب خیلی راحتی داشتم صبحم با صدای پرنده بیدار شدم. واقعا عشق کردم. من روی تمیزی حساسم و نظافت اتاقشون نظرمو جلب کرد. اتاق بوی خوب میداد و ملحفه ها هم تمیز و خوش بو بودن. لوازم بهداشتی هم کامل بود فضای حیاط هم دلنشین بود. کلا فضاشو دوست داشتم
- ۷ ماه پیش
به لحاظ موقعیت مکانی در بهترین لوکیشن برای دیدن مرکز شهر و حس و حال کوچههای قدیمی گرگان و ۱ دقیقه ای از بازار قرار داره. بسیار تمیز و زیبا با حس حال واقعی یه خونه قدیمی که ارزش اصلی اینجاست محیط بسیار آرام و دنج و میزبانی خوب
مکانهای مشابه نزدیک هتل و اقامتگاه بومگردی عمارت اعیانی

هتل واقامتگاه بومگردی عمارت اعیانی
هتل
بوتیک هتل هیرکان
هتل
بوتیک هتل هفت پیکر
هتل

بوتیک هتل وکافه سرای خان
کافه رستوران
هتل خیام
هتل

اقامتگاه سنتی عمارت صدر
مهمانسرا
بومگردی سرای فردوس
اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه خانه دیدار
اقامتگاه بومگردی
اقامتگاه بومگردیماه صنم
اقامتگاه بومگردی

اقامتگاه مزرعه آفتابگردان
اقامتگاه بومگردی




















