هتل چهار ستاره اسکار

هتل

  • ۱٫۰(3 نفر)
  • آذربایجان شرقی جلفا ۲ کیلومتر پایین‌تر از ۲ کیلومتر بعد از ورودی اصلی مجتمع اسکار

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱

۳ رأی
  • دو ماه پیش

    متاسفانه‌‎​‎‎​ رویه اونها خیلی‌‎‌​‌​ بد بود، اگه چه‌‎​‎‏‏ هتل ۴ ستاره است.

  • دو ماه پیش

    تجربه‌ی‌‎​‎‎​ من در این هتل واقعاً ناامیدکننده بود. مشکل اصلی نه اتاق بود و نه امکانات؛ مشکل اصلی رفتار صاحب هتل و مدیر آن بود. هر دوی آن‌ها به‌شدت بی‌ادب و کاملاً غیرحرفه‌ای بودند. به‌جای این‌که به مهمان‌ها کمک کنند یا حتی به نگرانی‌ها گوش بدهند، با‌‎‌​‌​ لحنی تحقیرآمیز و متکبرانه صحبت می‌کردند که به‌وضوح نشان می‌داد هیچ اهمیتی برای خدمات به مشتری قائل نیستند. در هر بار که سؤال ساده‌ای می‌پرسیدیم یا درخواست کمک می‌کردیم، با بی‌حوصلگی و بی‌احترامی پاسخ می‌دادند؛ طوری رفتار می‌کردند که انگار حضور مهمان‌ها برایشان مزاحمت است، نه‌‎​‎‏‏ دلیل وجود کسب‌وکارشان. هتل‌های زیادی وجود دارند که کارکنان آن‌ها با احترام و حرفه‌ای‌گری با مهمان‌ها برخورد می‌کنند. متأسفانه این هتل قطعاً یکی از آن‌ها نیست. فقط به خاطر رفتار صاحب هتل و مدیر آن، به‌شدت توصیه می‌کنم که دیگران از اقامت در این هتل خودداری کنند.

  • دو ماه پیش

    I‌‎​‎‎​ had a really disappointing experience at this hotel. The biggest issue wasn’t the room or the facilities it was the attitude of the owner and the manager. Both of them were‌‎‌​‌​ extremely rude and unprofessional.They spoke in a dismissive and arrogant way that made it clear they simply didn’t care about customer service. There are plenty of hotels where staff treat people‌‎​‎‏‏ with basic respect and professionalism. Unfortunately, this place is not one of them. Because of the behavior of the owner and manager alone, I would strongly advise others to avoid staying here