ساعت کاری
قدس،میدان امام حسین،ابتدای سی متری پایین روبروی کلانتری ۱۲
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۲
۱۶ رأی- یک ماه پیش
بد
- ۴ ماه پیش
بسیار بی ادب و بد اخلاق و کیفیت فوقالعاده کم
- ۵ ماه پیش
افتضاح فقط همین🤦یه ستاره هم زیاده براش
- ۵ ماه پیش
کیفیت پیتزاش خیلی پایین بود، اصلا انگار خمیر پیتزا نداشت، پیتزا رو همون جا خوردم ولی سرد بود و بیات بود، نسبت به قیمت من که اصلا راضی نیستم
- ۱۰ ماه پیش
ساندویچ هاشون خوب نیست واقعا بد بود نونش کاملا مونده بود و خبلی بد بسته بندی کرده بودن
- ۱۱ ماه پیش
عالیی معرکه
- ۱۶ ماه پیش
خیلی عالیییی طعم بی نظیروسرویس دهی مطلوب شاخص اصلی این مجموعه ست
- یک سال پیش
غذاهاشون عالیه تمیز و مرتب پرسنل خوش اخلاق
- دو سال پیش
غذا خیلی خوب نبود براهمین ,۱ستاره دادم راستی خیلی هم گرونه واقعا این همه نمی ارزه چون تیکه ها زیاد بودن ولی کوچیک
- دو سال پیش
من خیلی راضی بودم، هم غذای خوب هم پرسنل خوب و خوش رفتار هم خیلی تمیز بودن تو پیتزاهاشون واقعا گوشت میریزند نه (سویا یا همبرگر) من ماله اون اطراف رو امتحان کردم، هیچ کدوم کیفیت غذایی اینجا رو نداشتن🤔


