ساعت کاری
تهران دهکده المپیک شهرک راهآهن بلوار امیرکبیر فست فود گلها
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
امکانات
پیک
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۹
۱۵ رأی- دو ماه پیش
متاسفانه پرسنلشون به خصوص کسی که فیش صادر میکنه رفتار خوبی ندارن و احترام به مشتری صفره،کیفیت غذاشون به خصوص کباب ترکیشون خوب بود که اونم داره بد میشه و از حجمش میزنن
- ۱۴ ماه پیش
سلام لطفاً تا انتها بخونید. بنده نزدیک ماه پیش سفارش ۸ تکه سوخاری دادم و واقعا همه چی خوب بود از هر نوع مرغی مثل ران و مغز ران و سینه در ۸ تکه استفاده شده بود اما امشب که همین ۸ تکه رو سفارش دادم در کمال تعجب با قیمت باور نکردنی تمام مرغ ها ران های بسیار کوچک بودند دریغ از یک تکه مغز ران یا سینه! کارتخوانشون هم خراب بود در کل به نظرم این رستوران خیلی بد شده و دیگه اصلا کیفیت قبل رو نداره و ما مشتری ثابت رستوران بودیم و متاسفانه همینجوری مثل ما مشتری هاشون رو از دست میدن! ممنون از شما
- دو سال پیش
مرغ سوخاری ش خیلی بدمزه و چرب و بی طعم بود، پیتزا قارچ و گوشتش هم اصلا خوب نبود طعم نداشت فقط پز از پنیرپیتزا بود
- دو سال پیش
کباب ترکی پر ملات و لذیذی داشت با قیمت مناسب. یکبار امتحانش می ارزه
- سه سال پیش
خیلی خوب بود 😋
- سه سال پیش
عااالی
- ۴ سال پیش
از بیرون داغون به نظر میاد😂 اما غذاش عالیه دکور داخل هم تمیز و اوکیه
- ۴ سال پیش
پیتزا یونانی و ساندویچ کباب ترکی خوشمزه ای داشت و قیمت های مناسبی هم داشتن
عالی بود و غذای خوش طعم و خوش بو حتما کباب ترک رو امتحان کنید
- ۴ سال پیش
واقعا پیتزای خوش طمعی داره بسیار هم کشش میاد . کیفیت تمام غذاهایی که داره فوقالعاده هست





















